Juniorní správce pohledávek s pokročilou němčinou

Accenture Services, s.r.o.

Place of work
Prague
Contract type
full-time
Wage (gross)
n/a

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

• Hledáte zajímavou práci v mezinárodní firmě?
• Mluvíte plynně německy?
Přidejte se k nám a získejte jedinečnou zkušenost z renomované společnosti a v péči o klienty předních světových společností.


Juniorní správce vymáhání pohledávek je v denním kontaktu se zákazníky, kteří nezaplatili včas své faktury.
Jedná se o telefonní kontakt v německém jazyce. Na tuto komunikaci bude kandidát zaškolen a bude mít k dispozici manuál.
Na této pozici se používá take angličtina - pro komunikaci v rámci společnosti Accenture - tato komunikace je primárně písemná.

Náplň práce:

•Monitoring faktur po splatnosti
•Kontrola zůstatků na zákaznických účtech
•Hledání řešení situace zákazníků a upozornování na možná rizika neplacení - primární je hledání důvodů a řešení se zákazníky
•Reporting - v MS Excel
•Správa systému pohledávek

Employee perks, benefits

NA

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Secondary with school-leaving examination

Language skills

English - Upper intermediate (B2) and German - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills


•Výborná znalost německého jazyka
•Znalost anglického jazyka - alespoň na komunikativní úrovni
•Velmi dobré komunikační schopnosti
•Ochota komunikovat po telefonu
•Pečlivost a zodpovědnost

Nabízíme:
  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Příjemné pracovní prostředí  v mladém a přátelském kolektivu
  • Možnost jazykových kurzů přímo prostorách firmy
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • Širokou škálu dalších benefitů - 5 týdnů dovolené, stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní/životní pojištění atd.

Req. Code : 00339239
Division/Department : Accenture

Advertiser

Brief description of the company

Accenture’s Services workforce is a dedicated team of people who work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, help desk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.

Number of employees

1000 and more employees
ID: 2739256  Termin der Veröffentlichung: 28.11.2016  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen. Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: n/a