Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Příležitost pro tebe - až 25.000/měs. a odměna za nástup! (Specialista zákaznické péče)
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
6.02.2017
6.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
85 Kč/h (13.800-25.000)Kč
85 Kč/h (13.800-25.000)Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co práce obnáší a na co se můžeš těšit:
- získáš možnost pracovat na příchozí lince společnosti Vodafone, kde v týmu pomáháš zákazníkům s jejich dotazy a hledáš na ně řešení, zároveň i spravuješ jejich služby
- komunikace se zákazníkem zahrnuje i práci na PC v systému, který celému týmu usnadňuje vyhledání potřebných informací a odpovědí
- během samotného nástupu jako každý člen týmu, projdeš 5.ti týdenním školení, které od samého začátku hradíme
- v případě, kdy se v práci nedaří, najdeš oporu u svého týmu a týmaře, ty ti rádi poradí a pomůžou se vším, co se vyskytne
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- vždy 14 dní dopředu jsou plánovány směny (v rámci směn jsou tu dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
Proč je pro nás důležitý zákazník?
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, koho zajímá aktuální spokojenost zákazníka s využívanou službou a rád hledá cesty, které pomohou jeho užitek ještě vylepšit
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- do péče o zákazníka patří také zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
- získáš možnost pracovat na příchozí lince společnosti Vodafone, kde v týmu pomáháš zákazníkům s jejich dotazy a hledáš na ně řešení, zároveň i spravuješ jejich služby
- komunikace se zákazníkem zahrnuje i práci na PC v systému, který celému týmu usnadňuje vyhledání potřebných informací a odpovědí
- během samotného nástupu jako každý člen týmu, projdeš 5.ti týdenním školení, které od samého začátku hradíme
- v případě, kdy se v práci nedaří, najdeš oporu u svého týmu a týmaře, ty ti rádi poradí a pomůžou se vším, co se vyskytne
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- vždy 14 dní dopředu jsou plánovány směny (v rámci směn jsou tu dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
Proč je pro nás důležitý zákazník?
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, koho zajímá aktuální spokojenost zákazníka s využívanou službou a rád hledá cesty, které pomohou jeho užitek ještě vylepšit
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- do péče o zákazníka patří také zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jakého ohodnocení a výhod můžeš na pozici Specialisty dosáhnout?
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty je 85 Kč/h
- za samotný nástup obdržíš bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostaneš Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se můžeš zvítězit v soutěžíš o dárky, kterým tě Teamleader rád odmění
- můžeš si půjčit nové mobilní telefony a vyzkoušet si jaké mají novinky
- využíváš zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostáváš stravenky za každý odpracovaný den
- máš možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, získáš 10.000Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty je 85 Kč/h
- za samotný nástup obdržíš bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostaneš Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se můžeš zvítězit v soutěžíš o dárky, kterým tě Teamleader rád odmění
- můžeš si půjčit nové mobilní telefony a vyzkoušet si jaké mají novinky
- využíváš zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostáváš stravenky za každý odpracovaný den
- máš možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, získáš 10.000Kč
Informace o náboru
Proč dál váhat! Přijď k nám a udělej krok v před!
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2903079
Termin der Veröffentlichung: 22.1.2017
2017-01-22
Lokalität: Okres Ústí nad Labem Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: Conduent Czech Republic s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 85 Kč/h (13.800-25.000)Kč