Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
HR Administration Manager pro společnost Amazon
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody
20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme dynamického a zodpovědného člověka se zkušenostmi se zpracováním podkladů pro mzdy a orientací v mzdově-personální legislativě.
NÁPLŇ PRÁCE:
• HR asistence a podpora agenturním zaměstnancům společnosti Amazon
• každodenní komunikace s Amazon, personální společností Adecco a agenturními zaměstnanci
• práce se sdíleným systémem, komunikace s Kouči na provoze
• řešení požadavků a zodpovězení dotazů v personální oblasti (mzdy, výplatní pásky, docházky, smlouvy atd.), tvorba pracovně-právních dokumentů
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v projektovém týmu, schopnost zastupitelnosti
NÁPLŇ PRÁCE:
• HR asistence a podpora agenturním zaměstnancům společnosti Amazon
• každodenní komunikace s Amazon, personální společností Adecco a agenturními zaměstnanci
• práce se sdíleným systémem, komunikace s Kouči na provoze
• řešení požadavků a zodpovězení dotazů v personální oblasti (mzdy, výplatní pásky, docházky, smlouvy atd.), tvorba pracovně-právních dokumentů
• aktivní práce s personálně-mzdovým informačním systémem
• práce v projektovém týmu, schopnost zastupitelnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci v Amazon, prestižní celosvětové společnosti, lídrem v oblasti internetového obchodu
• příjemné pracovní prostředí – moderní distribuční centrum v Dobrovízi u Prahy
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ / HPP
• nástup ASAP / dle dohody
• práci v Amazon, prestižní celosvětové společnosti, lídrem v oblasti internetového obchodu
• příjemné pracovní prostředí – moderní distribuční centrum v Dobrovízi u Prahy
• zajímavé finanční ohodnocení
• propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ / HPP
• nástup ASAP / dle dohody
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected], v případě dotazů
volejte na 724 611 610.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
doprava, logistika
doprava, logistika
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• SŠ/VŠ vzdělání
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• velmi dobrá orientace v mzdově-personální legislativě, znalost zákoníku práce
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy velkou výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota řešit a pomoci
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání
• předchozí praxe na obdobné pozici min. 1-2 roky
• velmi dobrá orientace v mzdově-personální legislativě, znalost zákoníku práce
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy velkou výhodou
• silná orientace na zákazníka, ochota řešit a pomoci
• dobré organizační schopnosti a schopnost stanovit si priority
• odolnost vůči stresu a časová flexibilita podmínkou
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Internet)
• velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• flexibilita, schopnost týmové spolupráce i samostatného řešení úkolů, znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2241975
Termin der Veröffentlichung: 3.9.2015
2015-09-03
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: HR generalist, Mzdový účetní, Personalista, Personální konzultant, Specialista odměňování a benefitů Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20000 - 30000 Kč/měsíc, dle zkušeností, dle dohody