Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent zákaznického centra Hradec Králové
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Hradec Králové
Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- přijímání hovorů, vyřizování požadavků stávajících zákazníků
- poskytování informací stávajícím zákazníkům o službách a produktech
- řešení požadavků a stížností zákazníků
- aktivní nabízení služeb a produktů zákazníkům
- poskytování informací stávajícím zákazníkům o službách a produktech
- řešení požadavků a stížností zákazníků
- aktivní nabízení služeb a produktů zákazníkům
Zaměstnanecké výhody, benefity
- základní hrubá mzda 14 000 Kč/ měsíc + bonusy (100% plnění 4.500Kč/měsíc, možno si vydělat i více při plnění nad 100%)
- práce v příjemném mladém a dynamickém kolektivu
- práce na HPP
- stravenky v hodnotě Kč 85,-
- 5 týdnů dovolené, školení hrazené
- zaměstnanecký telefon a tarif
- příjemné pracovní prostředí
- velmi dobré zázemí společnosti
- práce v příjemném mladém a dynamickém kolektivu
- práce na HPP
- stravenky v hodnotě Kč 85,-
- 5 týdnů dovolené, školení hrazené
- zaměstnanecký telefon a tarif
- příjemné pracovní prostředí
- velmi dobré zázemí společnosti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Telefonní operátor, vyřizování pasivních hovorů
Telefonní operátor, vyřizování pasivních hovorů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- dobré komunikační dovednosti
- pozice vhodná pro absolventy, SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- příjemný projev bez vad řeči
- znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
- ochota pracovat ve směnném provozu (po-ne, směny v čase 6:15 – 23:30)
- zaměření na zákazníka, prodejní schopnosti a dovednosti
- pozice vhodná pro absolventy, SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- příjemný projev bez vad řeči
- znalost práce na PC (Windows, MS Office, Internet)
- ochota pracovat ve směnném provozu (po-ne, směny v čase 6:15 – 23:30)
- zaměření na zákazníka, prodejní schopnosti a dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2337378
Termin der Veröffentlichung: 1.2.2016
2016-02-01
Lokalität: Okres Hradec Králové Arbeitsstelle: Telefonní operátor Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.