Operation manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Řízení týmu (výroba, kancelář) s cílem dosáhnout požadovaných výsledků v oblasti kvality, efektivity, nákladů
- Zavádění nových procesů, opatření a cílů
- Spolupráce na přípravě a realizaci projektů
- Kontrola plnění výrobního plánu a dodržování výrobních procesů
- Organizace a koordinace zakázek ve výrobě
- Řízení skladových zásob
- Práce s principy štíhlé výroby (KANBAN, 5S, metody trvalého zlepšování)
- Reporting vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci ve stabilní nadnárodní společnosti
- Uplatnění na samostatné zajímavé pozici
- Dobré platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Zdarma stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro stabilní výrobní společnost se sídlem v Plzeňském kraji hledáme vhodného kandidáta/ku na významnou pozici Operation manager. V případě zájmu reagujte prosím na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

technický směr

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
- Vzdělání technického směru
- Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti min. 5 let nutností
- Zkušenosti s řízením týmu na manažerské úrovni
- Dobrá znalost LEAN procesů, zkušenosti s jejich zaváděním
- Velmi dobrá komunikativní znalost AJ podmínkou
- výborné organizační schopnosti, komunikativní a vyjednávací dovednosti
- Uživatelská znalost MS Office
- Smysl pro systematickou práci a analytický přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2592714  Termin der Veröffentlichung: 21.7.2016