Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka ředitele
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Ústecký kraj, Okres Chomutov
Ústecký kraj, Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní podpora
- Zápisy z porad
- Rezervace letenek, hotelů
- Tvorba zápisů z porad
- Komunikace v angličtině
- Zpracování reportů
- Ad hoc úkoly administrativního charakteru
- Zápisy z porad
- Rezervace letenek, hotelů
- Tvorba zápisů z porad
- Komunikace v angličtině
- Zpracování reportů
- Ad hoc úkoly administrativního charakteru
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zázemí u mezinárodní společnosti
- Motivující platové ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity
- Dovolená navíc
- Motivující platové ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity
- Dovolená navíc
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Automobilový průmysl
Automobilový průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxe na obdobné pozici min 1. rok
- Znalost práce na PC (MS Office, internet)
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni (slovem i písmem)
- Dobré komunikační dovednosti
- Časovou flexibilitu, pečlivost
- Ochotu učit se novým dovednostem
- Ochota cestovat
- Praxe na obdobné pozici min 1. rok
- Znalost práce na PC (MS Office, internet)
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni (slovem i písmem)
- Dobré komunikační dovednosti
- Časovou flexibilitu, pečlivost
- Ochotu učit se novým dovednostem
- Ochota cestovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2721334
Termin der Veröffentlichung: 31.10.2016
2016-10-31
Lokalität: Ústecký kraj, Okres Chomutov Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.