Mzdová účetní / personalistka

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Samostatné zúčtování mezd společnosti s celkem cca. 130 výrobními a THP zaměstnanci, včetně brigádníků
- Vedení kompletní personální a mzdové agendy, práce v SAP
- Zajišťování leasingového personálu pro plzeňské společnosti skupiny, spolupráce s personálními agenturami
- Klíčové personální úkoly: nábory výrobního personálu, organizování a vyhodnocování jazykových kurzů a vzdělávání zaměstnanců, reporting personálních ukazatelů
- Vzájemné zastupování s kolegyní – mzdy pro ostatní společnosti skupiny v Plzni

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Rozvoj odborných znalostí v mezinárodní společnosti – komplexně ve mzdové i personální oblasti
- Pestrou, dobře zorganizovanou práci
- Možnost se podílet na zlepšování a uplatňovat vlastní nápady
- Flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost jazykového kurzu
- Odměňování odpovídající pozici a dosavadním profesním zkušenostem a znalostem

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe se zúčtováním mezd ve výrobní společnosti min. 3 roky podmínkou
- Dobrá orientace a znalosti pracovněprávních a příslušných mzdových předpisů
- Zkušenosti s personalistikou
- Velmi dobrá práce s PC (MS Excel, SAP velkou výhodou)
- Komunikativní AJ nebo NJ výhodou
- Příjemné vystupování, komunikační schopnosti
- Samostatnost, pečlivost, aktivní přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2899786  Termin der Veröffentlichung: 7.3.2017