Asistent/ka vedení společnosti – nástup ihned (Olomouc)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Olomoucký kraj, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Administrativní podpora vedení společnosti
• Zpracování objednávek
• Příprava podkladů pro finanční oddělení (mzdy, cestovné příkazy, platby, objednávky)
• Spolupráce s leasingovou společnosti (zodpovědnost za služební automobily)
• Zodpovědnost za poštu
• Organizace aktivit společnosti, objednávání občerstvení na porady

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavé finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned

Informace o náboru

V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.

Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?

Mezinárodní společnost, která se může pochlubit významnými obchodními úspěchy na trzích a která dohlíží na spokojenost a kariérní růst zaměstnanců, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:

ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• Pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
• Znalost MS Office, SAP
• Aktivní samostatný přístup k práci, příjemné vystupování
• Schopnost stanovit si priority a najít řešení, rozhodnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2981194  Termin der Veröffentlichung: 20.3.2017