Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka vedení společnosti – nástup ihned (Olomouc)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj, Okres Olomouc
Olomoucký kraj, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora vedení společnosti
• Zpracování objednávek
• Příprava podkladů pro finanční oddělení (mzdy, cestovné příkazy, platby, objednávky)
• Spolupráce s leasingovou společnosti (zodpovědnost za služební automobily)
• Zodpovědnost za poštu
• Organizace aktivit společnosti, objednávání občerstvení na porady
• Zpracování objednávek
• Příprava podkladů pro finanční oddělení (mzdy, cestovné příkazy, platby, objednávky)
• Spolupráce s leasingovou společnosti (zodpovědnost za služební automobily)
• Zodpovědnost za poštu
• Organizace aktivit společnosti, objednávání občerstvení na porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned
Informace o náboru
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Mezinárodní společnost, která se může pochlubit významnými obchodními úspěchy na trzích a která dohlíží na spokojenost a kariérní růst zaměstnanců, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Mezinárodní společnost, která se může pochlubit významnými obchodními úspěchy na trzích a která dohlíží na spokojenost a kariérní růst zaměstnanců, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání
• Pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
• Znalost MS Office, SAP
• Aktivní samostatný přístup k práci, příjemné vystupování
• Schopnost stanovit si priority a najít řešení, rozhodnost
• Pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
• Znalost MS Office, SAP
• Aktivní samostatný přístup k práci, příjemné vystupování
• Schopnost stanovit si priority a najít řešení, rozhodnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2981194
Termin der Veröffentlichung: 20.3.2017
2017-03-20
Lokalität: Olomoucký kraj, Okres Olomouc Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.