Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Telefonní bankéř – příchozí hovory, Nástup ihned!až 23000Kč!!!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha 5, Praha
Praha 5, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
14.08.2017
14.08.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Řešit požadavky a dotazy klientů související s daným produktem (informace ohledně výpisu, žádost o změny, blokace karet, generování PIN atd.)
- Poskytovat informace klientům o aktuálních nabídkách
- Aktivní nabízení produktů společnosti stávajícím - spokojeným a řádně splácejícím klientům (vhodnou nabídku Vám vygeneruje systém přímo na míru daného klienta, nemusíte vařit z vody :-))
- Plnění stanovených obchodních cílů
- Zodpovědnost za evidenci a zařazení přijatých dokumentů a dat
- Zodpovědnost za správnost provedených operací
- Zodpovědnost za aktualizaci a ověřování dat
- Poskytovat informace klientům o aktuálních nabídkách
- Aktivní nabízení produktů společnosti stávajícím - spokojeným a řádně splácejícím klientům (vhodnou nabídku Vám vygeneruje systém přímo na míru daného klienta, nemusíte vařit z vody :-))
- Plnění stanovených obchodních cílů
- Zodpovědnost za evidenci a zařazení přijatých dokumentů a dat
- Zodpovědnost za správnost provedených operací
- Zodpovědnost za aktualizaci a ověřování dat
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Příspěvek na stravování - stravenka v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den (zaměstnavatel hradí 74%)
- flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál
- Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj – sociální fond - 1x ročně (po půl roce 4000Kč, po roce zaměstnání 8000Kč, po dvou letech 16000 Kč, po pěti letech 24000 Kč)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění (po roce 1000 Kč, po dvou letech 2000 Kč měsíčně)
- Týden dovolené navíc nad rámec stanovený zákonem (celkem 5 týdnu dovolené)
- Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- Akce pro zaměstnance
- Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- Příjemné moderní pracovní prostředí s vlastním stolem
- Akční kolektiv, individuální přístup ke každému zaměstnanci
- Motivující systém ohodnocení - základní mzda a bonusový systém, který závisí na vaší šikovnosti
- flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál
- Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj – sociální fond - 1x ročně (po půl roce 4000Kč, po roce zaměstnání 8000Kč, po dvou letech 16000 Kč, po pěti letech 24000 Kč)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění (po roce 1000 Kč, po dvou letech 2000 Kč měsíčně)
- Týden dovolené navíc nad rámec stanovený zákonem (celkem 5 týdnu dovolené)
- Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- Akce pro zaměstnance
- Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- Příjemné moderní pracovní prostředí s vlastním stolem
- Akční kolektiv, individuální přístup ke každému zaměstnanci
- Motivující systém ohodnocení - základní mzda a bonusový systém, který závisí na vaší šikovnosti
Informace o náboru
Pozice je vhodná pro absolventy - Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
- Nebaví vás už práce v obrovském hlučném callcentru, ve kterém vám hlídají čas, kdy se můžete napít, každou chvíli máte na starosti jiný produkt a jiného klienta?
- Staňte se součástí našeho interního callcentra! Budete plnohodnotným zaměstnancem pracujícím na základě pracovní smlouvy. Důkladně se vám budeme věnovat při zaškolování a budeme vás dál podporovat v kariérním růstu v rámci společnosti.
- Hledáme šikovné kolegy a kolegyně, kteří budou poskytovat telefonické informace stávajícím klientům společnosti (jedná se o příchozí hovory od našich klientů), na základě jejich požadavků provádět změny v databázi a zodpovídat za řešení nejrůznějších dotazů a požadavků souvisejících s našimi produkty a následně klientům aktivně nabízet doplňkové služby, optimalizaci stávajících služeb a produktů.
- Nebaví vás už práce v obrovském hlučném callcentru, ve kterém vám hlídají čas, kdy se můžete napít, každou chvíli máte na starosti jiný produkt a jiného klienta?
- Staňte se součástí našeho interního callcentra! Budete plnohodnotným zaměstnancem pracujícím na základě pracovní smlouvy. Důkladně se vám budeme věnovat při zaškolování a budeme vás dál podporovat v kariérním růstu v rámci společnosti.
- Hledáme šikovné kolegy a kolegyně, kteří budou poskytovat telefonické informace stávajícím klientům společnosti (jedná se o příchozí hovory od našich klientů), na základě jejich požadavků provádět změny v databázi a zodpovídat za řešení nejrůznějších dotazů a požadavků souvisejících s našimi produkty a následně klientům aktivně nabízet doplňkové služby, optimalizaci stávajících služeb a produktů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Maturitní vysvědčení je podmínkou
- Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
- Velmi dobré komunikační schopnosti a schopnost dobře pracovat s informacemi
- Orientace na zákazníky
- Profesionální a příjemný mluvený projev - schopnost plynulé komunikace v českém jazyce
- Akční a pozitivní osobnost s dobrým time-managementem
- Schopnost zvládat víc věcí najednou
- Umění zaujmout, navázat pozitivní vztah s klientem
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
- Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
- Velmi dobré komunikační schopnosti a schopnost dobře pracovat s informacemi
- Orientace na zákazníky
- Profesionální a příjemný mluvený projev - schopnost plynulé komunikace v českém jazyce
- Akční a pozitivní osobnost s dobrým time-managementem
- Schopnost zvládat víc věcí najednou
- Umění zaujmout, navázat pozitivní vztah s klientem
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3155409
Termin der Veröffentlichung: 9.8.2017
2017-08-09
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Telefonní operátor Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.