Administrative specialist (part-time contract!)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno - venkov
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
12.000,- Kč - 15.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zpracování docházky zaměstnanců
* organizace ubytování pro zahraniční návštěvníky
* zajištění pracovních cest
* objednání kancelářských potřeb
* zpracování faktur
* správa intranetu
* spolupráce s dalšími členy týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

* moderní a přátelské zázemí
* finanční ohodnocení na základě zkušeností (fix + bonusy)
* flexibilní pracovní dobu (100 hodin měsíčně - 3x8 hodin/4x6 hodin)
* 5 týdnů dovolené
* penzijní připojištění
* nástup dohodou, možný ihned
* pracoviště: Brno-venkov (východně od Brna – pravidelný spoj HD cca 20 minut z centra Brna)

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Nadnárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* min. SŠ
* zkušenosti s obdobnou administrativní činností
* pokročilou znalost AJ slovem i písmem
* dobrou znalost MS Office (znalost SAP výhodou)
* komunikační dovednosti
* pečlivost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2427531  Termin der Veröffentlichung: 8.2.2016  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 12.000,- Kč - 15.000,- Kč