Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrative specialist (part-time contract!)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno - venkov
Brno - venkov
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
12.000,- Kč - 15.000,- Kč
12.000,- Kč - 15.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zpracování docházky zaměstnanců
* organizace ubytování pro zahraniční návštěvníky
* zajištění pracovních cest
* objednání kancelářských potřeb
* zpracování faktur
* správa intranetu
* spolupráce s dalšími členy týmu
* organizace ubytování pro zahraniční návštěvníky
* zajištění pracovních cest
* objednání kancelářských potřeb
* zpracování faktur
* správa intranetu
* spolupráce s dalšími členy týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* moderní a přátelské zázemí
* finanční ohodnocení na základě zkušeností (fix + bonusy)
* flexibilní pracovní dobu (100 hodin měsíčně - 3x8 hodin/4x6 hodin)
* 5 týdnů dovolené
* penzijní připojištění
* nástup dohodou, možný ihned
* pracoviště: Brno-venkov (východně od Brna – pravidelný spoj HD cca 20 minut z centra Brna)
* finanční ohodnocení na základě zkušeností (fix + bonusy)
* flexibilní pracovní dobu (100 hodin měsíčně - 3x8 hodin/4x6 hodin)
* 5 týdnů dovolené
* penzijní připojištění
* nástup dohodou, možný ihned
* pracoviště: Brno-venkov (východně od Brna – pravidelný spoj HD cca 20 minut z centra Brna)
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Nadnárodní společnost
Nadnárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ
* zkušenosti s obdobnou administrativní činností
* pokročilou znalost AJ slovem i písmem
* dobrou znalost MS Office (znalost SAP výhodou)
* komunikační dovednosti
* pečlivost
* zkušenosti s obdobnou administrativní činností
* pokročilou znalost AJ slovem i písmem
* dobrou znalost MS Office (znalost SAP výhodou)
* komunikační dovednosti
* pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2427531
Termin der Veröffentlichung: 8.2.2016
2016-02-08
Lokalität: Brno - venkov Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 12.000,- Kč - 15.000,- Kč