Asistent/ka nákupu

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Kompletní správa dat k výrobkům v informačním systému společnosti
* Správa dokladů k jednotlivým výrobkům
* Komunikace s dodavateli společnosti (především písemně)
* Komunikace s dalšími odděleními napříč společností
* Administrativní řešení činností souvisejících s nákupem
* Občasné výjezdy mimo kancelář

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zázemí stabilní obchodní společnosti
* Stravenky
* Školení
* Další velmi individuální benefity
* Místo výkonu práce: Brno
* Šance i pro absolventy bez praxe

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce ASISTENT/KA NÁKUPU? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Česká obchodní společnost působící v Brně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Nákup

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Středoškolské vzdělání s maturitou
* Anglický jazyk – alespoň mírně pokročilá úroveň
* Znalost MS Office
* Komunikativní schopnosti, samostatnost, ochota učit se novým věcem
* Řidičský průkaz skupiny "B"

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2573420  Termin der Veröffentlichung: 23.5.2016  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25.000,- Kč