Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent zahraničního obchodu (25.-32.000,-Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Brno-venkov, Brno - město
Brno, Brno-venkov, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 32.000,- Kč
25.000,- Kč - 32.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Denní komunikace se zahraničními pobočkami
* Vyřizování požadavků od zákazníků
* Zpracovávání objednávek, fakturace
* Koordinace přepravy zboží
* Spolupráce s oddělením logistiky, výrobou a manažerem exportu
* Práce v interním informačním systémem
* Vyřizování požadavků od zákazníků
* Zpracovávání objednávek, fakturace
* Koordinace přepravy zboží
* Spolupráce s oddělením logistiky, výrobou a manažerem exportu
* Práce v interním informačním systémem
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí stále se rozvíjející společnosti
* Přátelský kolektiv ochotný kdykoli poradit
* Fixní mzdu + osobní ohodnocení
* Třináctý a čtrnáctý plat
* Stravenky
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Místo výkonu práce: Brno
* Přátelský kolektiv ochotný kdykoli poradit
* Fixní mzdu + osobní ohodnocení
* Třináctý a čtrnáctý plat
* Stravenky
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Nadnárodní výrobní společnost
Nadnárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Administrativa, Zahraniční obchod,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Hospodářská korespondence - Základy
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
* Pokročilou znalost anglického jazyka
* Znalost německého nebo ruského jazyka výhodou
* Praxi v oblasti obchodu/logistiky/administrativy
* Znalost práce na PC
* Samostatnost, dobré komunikační schopnosti
* Pokročilou znalost anglického jazyka
* Znalost německého nebo ruského jazyka výhodou
* Praxi v oblasti obchodu/logistiky/administrativy
* Znalost práce na PC
* Samostatnost, dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2815000
Termin der Veröffentlichung: 18.11.2016
2016-11-18
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Office manager, Specialista fakturace a plateb Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25.000,- Kč - 32.000,- Kč