Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrátor objednávek s FJ a AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 40.000,- Kč
25.000,- Kč - 40.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zodpovědnost za vystavování a zpracování objednávek
* řešení klientových požadavků
* zadávání objednávek do interního systému
* denní komunikace ve Francouzském jazyce
* dohled nad včasným řešením zakázek
* administrace objednávek, práce s daty
* správa databáze
* pravidelný reporting
* řešení klientových požadavků
* zadávání objednávek do interního systému
* denní komunikace ve Francouzském jazyce
* dohled nad včasným řešením zakázek
* administrace objednávek, práce s daty
* správa databáze
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí nadnárodní společnosti
* propracovaný systém jazykového a profesního vzdělávání
* příspěvky na penzijní připojištění
* příležitost pro absolventy
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu
* stravenky
* firemní produkty za zvýhodněné ceny
* teambuldingové akce
* výhodný telefonní tarif
* roční bonusy na základě finančních výsledků
* nové moderní pracovní prostředí
* pozitivní firemní kulturu respektující pracovníky
* termín nástupu: 1. 4. 2017 (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha, metro B (směr Jinonice, Nové Butovice)
* propracovaný systém jazykového a profesního vzdělávání
* příspěvky na penzijní připojištění
* příležitost pro absolventy
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní dobu
* stravenky
* firemní produkty za zvýhodněné ceny
* teambuldingové akce
* výhodný telefonní tarif
* roční bonusy na základě finančních výsledků
* nové moderní pracovní prostředí
* pozitivní firemní kulturu respektující pracovníky
* termín nástupu: 1. 4. 2017 (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha, metro B (směr Jinonice, Nové Butovice)
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis v AJ ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Je to dodavatel technologií, kompletních služeb a řešení pro optická média pro zábavní a vzdělávací průmysl.
Je to dodavatel technologií, kompletních služeb a řešení pro optická média pro zábavní a vzdělávací průmysl.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* Francouzský jazyk - pokročilou úroveň, C1
* Anglický jazyk - základní znalosti, A2
* MS Excel - uživatelskou úroveň (pokročilá výhodou)
* odolnost vůči stresu a opakujícím se úkolům
* schopnost samostatného uvažování, pečlivost a preciznost
* Francouzský jazyk - pokročilou úroveň, C1
* Anglický jazyk - základní znalosti, A2
* MS Excel - uživatelskou úroveň (pokročilá výhodou)
* odolnost vůči stresu a opakujícím se úkolům
* schopnost samostatného uvažování, pečlivost a preciznost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2891631
Termin der Veröffentlichung: 25.4.2017
2017-04-25
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků, Specialista pohledávek Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25.000,- Kč - 40.000,- Kč