Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka obchodního oddělení
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno, Brno-venkov, Brno - město
Jihomoravský kraj, Brno, Brno-venkov, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
19.000,- Kč - 21.000,- Kč
19.000,- Kč - 21.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* denní komunikace s dodavateli z Itálie
* koordinace přepravy zboží
* vyřizování objednávek
* správa dokumentů k jednotlivým obchodním případům
* další administrativní úkoly svěřené nadřízenými
* práce s interními informačními systémy
* koordinace přepravy zboží
* vyřizování objednávek
* správa dokumentů k jednotlivým obchodním případům
* další administrativní úkoly svěřené nadřízenými
* práce s interními informačními systémy
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí moderních kanceláři
* možnost využití znalosti anglického nebo italského jazyka
* příjemný pracovní kolektiv
* zaškolení
* mobilní telefon k soukromým účelům
* místo výkonu práce: Brno
* možnost využití znalosti anglického nebo italského jazyka
* příjemný pracovní kolektiv
* zaškolení
* mobilní telefon k soukromým účelům
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku
Společnost se sídlem v Brně.
Společnost se sídlem v Brně.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou znalost anglického NEBO italského jazyka
* středoškolské vzdělání
* alespoň krátká praxe v administrativě
* znalost práce na PC, zkušenost s nějakým účetním softwarem výhodou
* týmovost a dobré komunikační schopnosti
* ochotu učit se novým věcem
* středoškolské vzdělání
* alespoň krátká praxe v administrativě
* znalost práce na PC, zkušenost s nějakým účetním softwarem výhodou
* týmovost a dobré komunikační schopnosti
* ochotu učit se novým věcem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2891698
Termin der Veröffentlichung: 16.1.2017
2017-01-16
Lokalität: Jihomoravský kraj, Brno, Brno-venkov, Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 19.000,- Kč - 21.000,- Kč