Asistentka obchodního oddělení

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno, Brno-venkov, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
19.000,- Kč - 21.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* denní komunikace s dodavateli z Itálie
* koordinace přepravy zboží
* vyřizování objednávek
* správa dokumentů k jednotlivým obchodním případům
* další administrativní úkoly svěřené nadřízenými
* práce s interními informačními systémy

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí moderních kanceláři
* možnost využití znalosti anglického nebo italského jazyka
* příjemný pracovní kolektiv
* zaškolení
* mobilní telefon k soukromým účelům
* místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku

Společnost se sídlem v Brně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* pokročilou znalost anglického NEBO italského jazyka
* středoškolské vzdělání
* alespoň krátká praxe v administrativě
* znalost práce na PC, zkušenost s nějakým účetním softwarem výhodou
* týmovost a dobré komunikační schopnosti
* ochotu učit se novým věcem

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2891698  Termin der Veröffentlichung: 16.1.2017  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 19.000,- Kč - 21.000,- Kč