Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník i pro absolventy (20-30.000,- kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihočeský kraj, Okres Jindřichův Hradec
Jihočeský kraj, Okres Jindřichův Hradec
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace se zahraničními externími přepravci a dodavateli
* dojednávání smluvních podmínek
* zpracování objednávek a vystavování faktur
* sledování toku zboží od nakládky u dodavatele po doručení na sklad
* hlídání skladových zásob
* pravidelný reporting
* dojednávání smluvních podmínek
* zpracování objednávek a vystavování faktur
* sledování toku zboží od nakládky u dodavatele po doručení na sklad
* hlídání skladových zásob
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v moderním prostředí
* příležitostnou práci z home office
* jazykové kurzy
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Nová Bystřice
* příležitostnou práci z home office
* jazykové kurzy
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Nová Bystřice
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
e-shop se spotřebním zbožím
e-shop se spotřebním zbožím
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický jazyka na středně pokročilé úrovni (písemná i ústní komunikace)
* MS Office – uživatelskou znalost
* komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost
* anglický jazyka na středně pokročilé úrovni (písemná i ústní komunikace)
* MS Office – uživatelskou znalost
* komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3143505
Termin der Veröffentlichung: 27.7.2017
2017-07-27
Lokalität: Jihočeský kraj, Okres Jindřichův Hradec Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Administrator internetového obchodu, Disponent, Koordinátor, Obchodní referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20.000,- Kč - 30.000,- Kč