Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Vedoucí oddělení pronájmů s NJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost nabízející veškeré služby
od projektové činnosti přes realizaci nových projektů, správu nemovitostí, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Vedoucí oddělení pronájmů s NJ
Charakteristika:
Zodpovídá za stav a provoz svěřeného majetku a zajištění činností souvisejících s provozem budov a správou majetku:
- Vedení týmu oddělení Asset/Poperty Managementu
- Řízení všech souvisejících provozních, technických, obchodních a marketingových aktivit objektů
- Koordinace procesů spojených se správou nemovitostí, např. supervizí smluv
a) příprava, evidence a vyúčtování vedlejších nákladů
b) objednávek v oblasti nákupu
c) pronájmu, oprav, reklamací
d) pojištění a dalších činností související se správou budov
- Výběr a koordinace externích dodavatelů služeb (každodenní údržba, servis, revize )
- Pravidelná kontrola technického stavu nemovitostí v portfoliu
- Jednání s nájemci, úřady a dodavateli
- Budování vztahů s pronajímateli a dalšími partnery
- Reporting pro vedení společnosti a centrálu v Německu
- Plánování, průběžný monitoring a optimalizace nákladů
od projektové činnosti přes realizaci nových projektů, správu nemovitostí, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Vedoucí oddělení pronájmů s NJ
Charakteristika:
Zodpovídá za stav a provoz svěřeného majetku a zajištění činností souvisejících s provozem budov a správou majetku:
- Vedení týmu oddělení Asset/Poperty Managementu
- Řízení všech souvisejících provozních, technických, obchodních a marketingových aktivit objektů
- Koordinace procesů spojených se správou nemovitostí, např. supervizí smluv
a) příprava, evidence a vyúčtování vedlejších nákladů
b) objednávek v oblasti nákupu
c) pronájmu, oprav, reklamací
d) pojištění a dalších činností související se správou budov
- Výběr a koordinace externích dodavatelů služeb (každodenní údržba, servis, revize )
- Pravidelná kontrola technického stavu nemovitostí v portfoliu
- Jednání s nájemci, úřady a dodavateli
- Budování vztahů s pronajímateli a dalšími partnery
- Reporting pro vedení společnosti a centrálu v Německu
- Plánování, průběžný monitoring a optimalizace nákladů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zázemí silné zahraniční společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení podle Vašich zkušeností a schopností
- Vysoce odpovědnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí v Praze
- Zajímavé finanční ohodnocení podle Vašich zkušeností a schopností
- Vysoce odpovědnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí v Praze
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Mezinárodní společnost.
Mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
technického nebo ekonomického směru
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VŠ technického nebo ekonomického směru
- Min. 5 let praxe v oblasti Asset/Property Managementu
- Schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu
- Schopnost jednat s obchodními partnery
- Zkušenosti s vedením týmu lidí
- Organizační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení
- Aktivní přístup, flexibilita
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Aktivní znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
- Min. 5 let praxe v oblasti Asset/Property Managementu
- Schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu
- Schopnost jednat s obchodními partnery
- Zkušenosti s vedením týmu lidí
- Organizační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení
- Aktivní přístup, flexibilita
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Aktivní znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2466711
Termin der Veröffentlichung: 19.5.2016
2016-05-19
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Správce budov Gesellschaft: ALP consulting, s.r.o.