Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office manager s AJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha - západ
Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodnou uchazečku na pozici:
Office manager s AJ
Náplň práce:
- samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
- organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
- každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
- zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
- vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
- organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
- organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
- organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
- překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Office manager s AJ
Náplň práce:
- samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
- organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
- každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
- zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
- vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
- organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
- organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
- organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
- překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí silné společnosti
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
- zajímavou a samostatnou práci
- aktivní využití cizího jazyka
- dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
- další výhody dané firemní kulturou
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
- zajímavou a samostatnou práci
- aktivní využití cizího jazyka
- dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
- další výhody dané firemní kulturou
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Zahraniční výrobní strojírenská společnost.
Zahraniční výrobní strojírenská společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- bezúhonnost
- řidičský průkaz sk B – aktivní řidič
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- bezúhonnost
- řidičský průkaz sk B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2693132
Termin der Veröffentlichung: 17.10.2016
2016-10-17
Lokalität: Praha - západ Arbeitsstelle: Asistent, Office manager Gesellschaft: ALP consulting, s.r.o.