Asistentka/ asistent personální společnosti

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
22.08.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro naší personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií,
hledáme vhodnou/ ho kandidátku/ta na pozici

Asistentka/ asistent personální společnosti

Náplň práce:
- komunikace s kandidáty a prezentace aktuálních pracovních nabídek
- průběžná aktivní spolupráce při obsazování volných pozic s kandidáty a firmami
- zpracování životopisů a osobních podkladů kandidátů
- ukládání a archivace dokumentů v elektronické podobě
- aktivní kontakt s firemními klienty i uchazeči o zaměstnání
- zajištění a objednávání spotřebního kancelářského materiálu
- zpráva webu společnosti a aktivní práce na sociálních sítích
- zadávání a sledování inzerce volných pozic společnosti
- komplexní administrativní podpora společnosti a kolegů
- vedení diáře společnosti a jeho pravidelná aktualizace
- zpracování pravidelných reportů a evidence elektronické pošty
- komunikace s dodavateli firmy a vyřizování požadavků společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavou a různorodou pracovní náplň
- možnost profesního růstu a uplatnění na pozici personálního konzultanta
- pracoviště v centru Prahy a příjemné pracovní prostředí

Informace o náboru

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Strojopis - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- ukončené VŠ/ SŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ podmínkou
- zájem o práci s lidmi - ideálně v oblasti HR
- praxe na obdobné pozici - možno i v průběhu studia
- perfektní znalost českého jazyka ústní i písemnou formou
- praxe v personální společnosti je vítaná, není podmínkou
- dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivně naladěnou osobnost
- velmi dobrou znalost práce na PC a běžných kancelářských programů
- samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné profesionální vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3117211  Termin der Veröffentlichung: 1.8.2017