Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní manažer/ka pro novou finanční divizi
ATLAS software a.s.
Místo práce
V parku 2335/20, Praha - Chodov, Hlavní město Praha
V parku 2335/20, Praha - Chodov, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• prodej ekonomického softwaru
• jedná se o nadstavbu k účetním programům, nikoliv účetní program
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting nadřízenému
• místo výkonu práce: Čechy
• jedná se o nadstavbu k účetním programům, nikoliv účetní program
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting nadřízenému
• místo výkonu práce: Čechy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandartní finanční ohodnocení
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandartní finanční ohodnocení
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže
Informace o náboru
Společnost ATLAS consulting, zabývající se vývojem právních a ekonomických informačních systémů, rozšiřuje svůj tým o pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• ukončené VŠ vzdělání ekonomického charakteru či praxe v oblasti podnikových financí, účetnictví, daní
• dobré podvědomí o ekonomii, financích a daních
• výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
• proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
• dobré podvědomí o ekonomii, financích a daních
• výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
• proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2974767
Termin der Veröffentlichung: 14.3.2017
2017-03-14
Lokalität: Hlavní město Praha Arbeitsstelle: Finanční analytik, Finanční poradce, Obchodní manažer Gesellschaft: ATLAS software a.s.