Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Sales Back Office Assistant – with Dutch and English
AW Partners, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno - město
Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned – dohodou /tolerance 2 měsíční výpovědní lhůty/
ihned – dohodou /tolerance 2 měsíční výpovědní lhůty/
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Řadová výkonná pracovní pozice na obchodním oddělení s náplní práce:
• zpracování zakázek, zpracování podkladů pro vyskladnění zboží, fakturace
• komunikace se zákazníkem – dostupnost zboží, cena, reklamace atd.
• samostatná, ale současně i týmová spolupráce v rámci obchodního oddělení
• zpracování podkladů pro reporting a statistiku
• údržba, administrace a aktualizace dat v interním systému
• práce v systému Microsoft Dynamics (Navision)
Executive position with following responsibilities:
• communication with customers - availability of goods, pricing etc.
• order processing incl. documentation
• independent work as well as teamwork within the business department
• processing of data for reporting and statistics
• maintenance, administration and updating data in the internal system
• work in Microsoft Dynamics (Navision)
Nabízíme:
• práce v ekonomicky stabilní a prosperující obchodní společnosti se zahraniční účastí
a orientací na tuzemský i zahraniční obchod
• HPP nejprve na dobu určitou max. 1 rok, poté doba neurčitá
• mzdové podmínky dle rozsahu znalostí a zkušeností
• program zaškolení a adaptace
• systém benefitů po zapracování
• velmi příjemná firemní kultura a seriózní jednání zaměstnavatele
• možnost dalšího odborného rozvoje – využívání cizích jazyků, obchodní školení apod.
We offer:
• work in a stable and prosperous business company with foreign participation and focus on domestic and foreign trade
• contract initially for a fixed term one year, after indefinite period – long term contract
• system of benefits after training and trial period
• enjoyable corporate culture and respectable behavior within the company
• possibility of continuing professional development - use of foreign languages, business training, etc.
• zpracování zakázek, zpracování podkladů pro vyskladnění zboží, fakturace
• komunikace se zákazníkem – dostupnost zboží, cena, reklamace atd.
• samostatná, ale současně i týmová spolupráce v rámci obchodního oddělení
• zpracování podkladů pro reporting a statistiku
• údržba, administrace a aktualizace dat v interním systému
• práce v systému Microsoft Dynamics (Navision)
Executive position with following responsibilities:
• communication with customers - availability of goods, pricing etc.
• order processing incl. documentation
• independent work as well as teamwork within the business department
• processing of data for reporting and statistics
• maintenance, administration and updating data in the internal system
• work in Microsoft Dynamics (Navision)
Nabízíme:
• práce v ekonomicky stabilní a prosperující obchodní společnosti se zahraniční účastí
a orientací na tuzemský i zahraniční obchod
• HPP nejprve na dobu určitou max. 1 rok, poté doba neurčitá
• mzdové podmínky dle rozsahu znalostí a zkušeností
• program zaškolení a adaptace
• systém benefitů po zapracování
• velmi příjemná firemní kultura a seriózní jednání zaměstnavatele
• možnost dalšího odborného rozvoje – využívání cizích jazyků, obchodní školení apod.
We offer:
• work in a stable and prosperous business company with foreign participation and focus on domestic and foreign trade
• contract initially for a fixed term one year, after indefinite period – long term contract
• system of benefits after training and trial period
• enjoyable corporate culture and respectable behavior within the company
• possibility of continuing professional development - use of foreign languages, business training, etc.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Obchodní společnost se zahraniční účastí a aktivitami B2B v zemích západní, střední a východní Evropy i mimo EU.
Obchodní společnost se zahraniční účastí a aktivitami B2B v zemích západní, střední a východní Evropy i mimo EU.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme personálně poradenská společnost s působností v rámci ČR i EU, hledáme a nacházíme manažery i odborníky, poskytujeme podporu start-up, malým i středně velkým firmám. Důvěřujte zkušeným ....
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2980613
Termin der Veröffentlichung: 20.3.2017
2017-03-20
Lokalität: Jihomoravský kraj, Brno - město Arbeitsstelle: Obchodní referent, Specialista back office Gesellschaft: AW Partners, s.r.o.