Administrativní pracovnice

CentralWork s.r.o.

Místo práce
Brno-Slatina, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do naší personální agentury v lokalitě Brno-Slatina hledáme spolehlivou, akční a příjemnou kolegyni :-)

- Komunikace s účetním oddělením, s ubytovacími zařízeními, s úřady práce, s uchazeči apod.
- Administrativa - příprava nástupních dokumentů, evidence docházky zaměstnanců, příprava výstupních dokumentů, řešení PN apod.
- Zajišťování běžného chodu kanceláře - objednávky kancelářský potřeb, nákup občerstvení, pochůzky po úřadech apod.
- Výroba a distribuce propagačních materiálů, aktualizace inzerce

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Dlouhodobá spolupráce
- Stravenky
- Možnost profesního růstu
- Služební auto k dispozici
- Zázemí stabilní společnosti
- Nástup ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Pro naši pobočku v lokalitě Brno-Slatina hledáme spolehlivou, akční a příjemnou kolegyni.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ vzdělání
- Pokročilá znalost práce na PC (Excel, Word)
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Schopnost samostatné práce
- Řp. skupiny B - aktivní řidič/ka podmínkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.

Počet zaměstnanců

500-999 zaměstnanců
ID: 2899823  Termin der Veröffentlichung: 14.7.2017