Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Call Operator - Technical Customer Care
CloverDX
Místo práce
Příkop 6, Brno - město
Příkop 6, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete dělat:
• telefonicky kontaktovat naše zákazníky a zjišťovat jejich potřeby
• udržovat vztahy se stávajícími zákazníky
• poskytovat informace o systému technické podpory
• spolupracovat se Support a Sales oddělením
• spravovat dané informace v systému
• telefonicky kontaktovat naše zákazníky a zjišťovat jejich potřeby
• udržovat vztahy se stávajícími zákazníky
• poskytovat informace o systému technické podpory
• spolupracovat se Support a Sales oddělením
• spravovat dané informace v systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme:
• velmi zajímavou a různorodou práci
• pevnou nebo pružnou pracovní dobu
• možnost práce odpoledne/v noci (dle Vaší preference)
• externí/interní školení - získávání širokého spektra technických znalostí
• volnost při řešení úkolů
• 5 týdnů dovolené, stravenky, fond benefitů
• přátelský mezinárodní tým
• možnost práce na zkrácený úvazek
Klíčová slova:
Customer Care Manager, customer care, Pentaho, Informatica, SSIS, ODI, DataStage, ETL / DI nástroje, SQL, NoSQL, customer care specialist, Windows, Mac, Linux, JAVA Standard, J2EE knihovny, aplikační servery, support, Technical Customer Support, podpora zákazníků, technická podpora, support, datová integrace, Support Specialist, Client Services, IT podpora, klientská podpora, Talented
• velmi zajímavou a různorodou práci
• pevnou nebo pružnou pracovní dobu
• možnost práce odpoledne/v noci (dle Vaší preference)
• externí/interní školení - získávání širokého spektra technických znalostí
• volnost při řešení úkolů
• 5 týdnů dovolené, stravenky, fond benefitů
• přátelský mezinárodní tým
• možnost práce na zkrácený úvazek
Klíčová slova:
Customer Care Manager, customer care, Pentaho, Informatica, SSIS, ODI, DataStage, ETL / DI nástroje, SQL, NoSQL, customer care specialist, Windows, Mac, Linux, JAVA Standard, J2EE knihovny, aplikační servery, support, Technical Customer Support, podpora zákazníků, technická podpora, support, datová integrace, Support Specialist, Client Services, IT podpora, klientská podpora, Talented
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Váš ideální profil:
• obecné IT znalosti – ostatní doučíme
• radost z komunikace
• trocha obchodního talentu
• velmi dobrá znalost anglického jazyka (C1 až C2)
• samostatnost
Výhodou je znalost:
• operačních systémů Windows/Mac/Linux
• JAVA (Standard, J2EE knihovny, aplikační servery)
• databázových technologií (tradiční SQL, NoSQL)
• ETL/DI nástrojů
• obecné IT znalosti – ostatní doučíme
• radost z komunikace
• trocha obchodního talentu
• velmi dobrá znalost anglického jazyka (C1 až C2)
• samostatnost
Výhodou je znalost:
• operačních systémů Windows/Mac/Linux
• JAVA (Standard, J2EE knihovny, aplikační servery)
• databázových technologií (tradiční SQL, NoSQL)
• ETL/DI nástrojů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CloverDX je česká softwarová firma působící mezinárodně. Zabýváme se daty, konkrétně oblastí datové integrace, pro kterou vyvíjíme vlastní produkt. Našimi zákazníky jsou velké nadnárodní firmy i nadějné start-upy po celém světě. Je nás více než 100 kolegů a v současnosti pracujeme v 5 pobočkách: Praze, Brně, Ostravě, Londýně a Washingtonu. Za 13+ let existence firmy jsme si vybudovali dobré jméno u zákazníků, ke kterým často přicházíme v situaci, kdy jiní před námi selhali. Takto jsme si získali významné zákazníky jako je HSBC, VISA, DHL, Moody’s, FedEx, IBM, Oracle a více než 200 dalších, napříč mnoha obory.
ID: 3023330
Termin der Veröffentlichung: 22.5.2017
2017-05-22
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: CloverDX