Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
S novým rokem nový kariérní start! 14-25.000KČ/M. (Specialista podpory zákazníků)
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
16.01.2017
16.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
14 000 - 25 000 Kč/měs.
14 000 - 25 000 Kč/měs.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Specialista zákaznické péče:
- pracuje na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáhá zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnuje svou pozornost v první řadě na jejich vyřešení a zároveň i na development jejich služeb
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu prošel 5.ti týdenním školení, které ho na práci maximálně připravilo, bylo mu hrazeno a dokonce za každý den dostal i stravenku
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se může spolehnout na podporu v rámci svého týmu a týmaře
- velkou výhodou náplni práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- 2-3x do měsíce noční směny, a 2 víkendové dny, jinak jsou u nás možné dlouhé, krátké týdny a nově i možnost 12h směny (podle Vašich preferencí)
Development zákazníka:
- znamená, zjišťování aktuální spokojenosti zákazníka s využívanou službou a hledání cesty, jak nalézt pro zákazníka maximálně vyhovující služby
- soustředění se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
- pracuje na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáhá zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnuje svou pozornost v první řadě na jejich vyřešení a zároveň i na development jejich služeb
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu prošel 5.ti týdenním školení, které ho na práci maximálně připravilo, bylo mu hrazeno a dokonce za každý den dostal i stravenku
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se může spolehnout na podporu v rámci svého týmu a týmaře
- velkou výhodou náplni práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- 2-3x do měsíce noční směny, a 2 víkendové dny, jinak jsou u nás možné dlouhé, krátké týdny a nově i možnost 12h směny (podle Vašich preferencí)
Development zákazníka:
- znamená, zjišťování aktuální spokojenosti zákazníka s využívanou službou a hledání cesty, jak nalézt pro zákazníka maximálně vyhovující služby
- soustředění se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
- průměrná mzda, se pohybuje od 15 do 17.000 Kč čistého
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, proto se naše mzda pohybuje od 14.000 Kč do 25.000 Kč hrubého
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostává Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se zúčastní soutěží o dárky, kterým ho Teamleader rád odmění
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostává stravenky za každý odpracovaný den
- má možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostanává 10.000Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, proto se naše mzda pohybuje od 14.000 Kč do 25.000 Kč hrubého
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostává Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se zúčastní soutěží o dárky, kterým ho Teamleader rád odmění
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostává stravenky za každý odpracovaný den
- má možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostanává 10.000Kč
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2881089
Termin der Veröffentlichung: 8.1.2017
2017-01-08
Lokalität: Okres Ústí nad Labem Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: Conduent Czech Republic s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 14 000 - 25 000 Kč/měs.