Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Regionální obchodní ředitel - Brno
DRILL B.S. spol. s r.o.
Místo práce
Brno, Brno - město, Brno - venkov
Brno, Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• vedení, řízení týmu obchodníků v přiděleném regionu – v současnosti se jedná v každé oblasti o řízení zhruba 20 zaměstnanců a 200 obchodních zástupců
• rozvoj podřízeného obchodního týmu – akvizice nových oblastí v součinnosti s obchodním ředitelem
• stanovování cílů a plánů na jednotlivá období dle celkového plánu společnosti, hodnocení, motivace, odměňování na základě dosažených výsledků – mzdové i jiné v rámci motivačních programů. Pravidelné týdenní/měsíční/kvartální pohovory s podřízeným obchodním týmem.
• vyhledávání a realizace obchodních příležitostí pro společnost – synergie v rámci vybudované sítě při postupném zavádění nových produktů společnosti
• rozvoj obchodních aktivit ve svěřeném regionu – individuální motivační nastavení cílů každé obchodní skupiny a vytvoření zdravé soutěživosti v rámci kolektivu
• zodpovědnost za dodržování standardů obchodní činnosti – důsledné kontrolování dodržování pracovních postupů a směrnic
• zodpovědnost za plnění obchodního plánu, cílů a aktivit – reporting vůči obchodnímu řediteli
• tvorba obchodní strategie a plánu pro svěřený region – přesah do marketingu a motivačních programů, kreativní prostor v rámci schváleného budgetu – součinnost s provozním ředitelem při realizaci a komunikaci s dodavateli
• zprostředkování zákaznické zpětné vazby – kvalita práce obchodních týmů vůči klientům, preventivní PR péče o svěřený region
• monitoring regionu a konkurence, požadavků klientů
• podpora vedení firmy v oblasti strategických činností, analýzy, plány – detailní a důsledná práce s reportingovými a analytickými systémy společnosti v součinnosti s analytickým a credit risk oddělením společnosti
• úzká spolupráce s obchodním ředitelem a managementem společnosti – účast na pravidelných management meetinzích
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe v oblasti nebankovního úvěrování a v oblasti školitelství obchodních týmů velkou výhodou
• velmi dobrou znalost problematiky spotřebitelských úvěrů
• zkušenost s řízením lidí s obchodním zaměřením, min. 3 roky
• silná orientace na obchod, plnění cílů a obchodních výsledků
• schopnost důsledného a férového hodnocení podřízených
• osobnost s přirozenou autoritou a motivačními schopnostmi pro svěřené obchodní týmy
• samostatnost v rozhodování i týmového ducha
• velmi dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti
• zásadovost, loajalitu, flexibilitu, kreativitu a proaktivnost
• velmi dobré uživatelské schopnosti MS Word a zejména Excel
• ŘP, skupina B
• rozvoj podřízeného obchodního týmu – akvizice nových oblastí v součinnosti s obchodním ředitelem
• stanovování cílů a plánů na jednotlivá období dle celkového plánu společnosti, hodnocení, motivace, odměňování na základě dosažených výsledků – mzdové i jiné v rámci motivačních programů. Pravidelné týdenní/měsíční/kvartální pohovory s podřízeným obchodním týmem.
• vyhledávání a realizace obchodních příležitostí pro společnost – synergie v rámci vybudované sítě při postupném zavádění nových produktů společnosti
• rozvoj obchodních aktivit ve svěřeném regionu – individuální motivační nastavení cílů každé obchodní skupiny a vytvoření zdravé soutěživosti v rámci kolektivu
• zodpovědnost za dodržování standardů obchodní činnosti – důsledné kontrolování dodržování pracovních postupů a směrnic
• zodpovědnost za plnění obchodního plánu, cílů a aktivit – reporting vůči obchodnímu řediteli
• tvorba obchodní strategie a plánu pro svěřený region – přesah do marketingu a motivačních programů, kreativní prostor v rámci schváleného budgetu – součinnost s provozním ředitelem při realizaci a komunikaci s dodavateli
• zprostředkování zákaznické zpětné vazby – kvalita práce obchodních týmů vůči klientům, preventivní PR péče o svěřený region
• monitoring regionu a konkurence, požadavků klientů
• podpora vedení firmy v oblasti strategických činností, analýzy, plány – detailní a důsledná práce s reportingovými a analytickými systémy společnosti v součinnosti s analytickým a credit risk oddělením společnosti
• úzká spolupráce s obchodním ředitelem a managementem společnosti – účast na pravidelných management meetinzích
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe v oblasti nebankovního úvěrování a v oblasti školitelství obchodních týmů velkou výhodou
• velmi dobrou znalost problematiky spotřebitelských úvěrů
• zkušenost s řízením lidí s obchodním zaměřením, min. 3 roky
• silná orientace na obchod, plnění cílů a obchodních výsledků
• schopnost důsledného a férového hodnocení podřízených
• osobnost s přirozenou autoritou a motivačními schopnostmi pro svěřené obchodní týmy
• samostatnost v rozhodování i týmového ducha
• velmi dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti
• zásadovost, loajalitu, flexibilitu, kreativitu a proaktivnost
• velmi dobré uživatelské schopnosti MS Word a zejména Excel
• ŘP, skupina B
Zaměstnanecké výhody, benefity
- firemní automobil, notebook, mobilní telefon
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
finanční instituce
finanční instituce
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Poskytujeme komplexní služby v oblasti lidských zdrojů: recruitment, executive search, assessment centra, personální audity, interim management, procesní a personální audity, zavádění procesů v řízeni lidských zdrojů, restrukturalizace společností, outsourcing jednotlivých personálních činností, outplacement, BOZP. Máme pobočky v Praze, Bratislavě, Bukurešti a Moskvě.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1713176
Termin der Veröffentlichung: 10.4.2014
2014-04-10
Lokalität: Brno, Brno - město, Brno - venkov Arbeitsstelle: Obchodní ředitel Gesellschaft: DRILL B.S. spol. s r.o.