Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor asistenční linky - nástup 9.5.
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 4 - Pankrác, Hlavní město Praha
Praha 4 - Pankrác, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
09.05.2017
09.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20000-24000
20000-24000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Váš nový zaměsnavatel
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Co můžete získat?
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Mezinárodní společnost poskytující asistenční služby se zázemím v Praze hledá do svého týmu posily do zákaznického servisu.
Vaše nová pozice
Na této pozici budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci našim klientům v zahraničí v případě vzniku zdravotních či jiných problémů (např. vyhledání vhodného lékařského zařízení, zajištění ošetření a péče, vyslání opatrovníka, zabezpečení návratu klienta zpět do ČR, zajištění právní pomoci a další.) Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům v zahraničí.
Jak můžete uspět?
Jste zákaznicky orientovaná osobnost, nebojíte se kontaktu s lidmi po telefonu a máte proaktivní přístup k práci? Potom hledáme právě Vás. Výhodou je zkušenost ze zákaznického servisu. Podmínkou je komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1) a výborný ústní i písemný projev v českém jazyce.
Co můžete získat?
Za Vaše zkušenosti nabízíme možnost profesního růstu, příjemný kolektiv, stravenky, Multisport kartu, jazykové kurzy, moderní pracovní prostředí, časovou flexibilitu (směnný provoz) a další zaměstnanecké benefity.
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost zabývající se asistenční službou, sídlící na Praze 4.
Společnost zabývající se asistenční službou, sídlící na Praze 4.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2889800
Termin der Veröffentlichung: 11.4.2017
2017-04-11
Lokalität: Hlavní město Praha Arbeitsstelle: Koordinátor, Telefonní operátor Gesellschaft: Hays Czech Republic, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20000-24000