Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Technická podpora s angličtinou, lvl 1 - 2
IT Operations s.r.o.
Místo práce
U továren 256/14, 10200 Praha 10, Praha
U továren 256/14, 10200 Praha 10, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
02.10.2016
02.10.2016
Mzdové podmínky (brutto)
30.000 - 40.000
30.000 - 40.000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- IT podpora českých i zahraničních klientů (lvl 1 - 2) - někdy jde o přihlášení do systému nebo do VPN, občas poradíte s excel tabulkou, jindy pořešíte BSOD
- podpora převážně formou vzdálené správy, občas problém vyřešíte za spolupráce místního IT technika a může se stát, že vás pošleme do zahraničí (třeba do Bruselu, Londýna či Mnichova) pomoct zákazníkovi přímo na místě
- práce na IT projektech jak vnitrofiremních, tak pro naše klienty
- podpora převážně formou vzdálené správy, občas problém vyřešíte za spolupráce místního IT technika a může se stát, že vás pošleme do zahraničí (třeba do Bruselu, Londýna či Mnichova) pomoct zákazníkovi přímo na místě
- práce na IT projektech jak vnitrofiremních, tak pro naše klienty
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stabilní práce v nepočetném přátelském týmu v Praze v Hostivaři (dostupnost tramvají, vlakem a autobusem)
- pracovní doba od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00, žádné noční a víkendy
- maximální snaha vyjít si s kolegy vstříc, pokud si potřebujete něco zařídit
- možnost udržovat a rozvíjet angličtinu díky každodenní komunikaci s anglicky mluvícími uživateli i techniky, mnohdy rodilými mluvčími
- férová mzda s bonusy (13. a 14. plat)
- služební laptop a iPhone, neomezené volání a SMS i pro soukromé účely
- příplatky za práci přesčas
- klienti, kteří investují do high-tech věcí (nějaký IT dinosaurus se ale taky najde)
- pracovní doba od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00, žádné noční a víkendy
- maximální snaha vyjít si s kolegy vstříc, pokud si potřebujete něco zařídit
- možnost udržovat a rozvíjet angličtinu díky každodenní komunikaci s anglicky mluvícími uživateli i techniky, mnohdy rodilými mluvčími
- férová mzda s bonusy (13. a 14. plat)
- služební laptop a iPhone, neomezené volání a SMS i pro soukromé účely
- příplatky za práci přesčas
- klienti, kteří investují do high-tech věcí (nějaký IT dinosaurus se ale taky najde)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Administrace Windows serverů - Pokročilý
Administrace LAN/WAN - Pokročilý
Administrace LAN/WAN - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost angličtiny na denní bázi slovem i písmem - měli byste se se zákazníkem bez problému dorozumět i po telefonu
- všeobecná orientace v informačních technologiích a zájem o obor - pro příklad instalace počítače pomocí image nástroje, instalace a konfigurace různých programů apod.
- schopnost řešit uživatelské problémy za příjemného, milého a trpělivého vystupování
- zodpovědnost, pečlivost, důslednost - i drobná chyba či opomenutí nás může připravit o náročného zákazníka zvyklého na skvělý servis
Jako velké významné plus bereme:
- 2 - 4 roky na obdobné pozici
- znalost serverového prostředí Microsoft, cloudu (MS Exchange online, Office 365), virtualizace (VMware)
- všeobecná orientace v informačních technologiích a zájem o obor - pro příklad instalace počítače pomocí image nástroje, instalace a konfigurace různých programů apod.
- schopnost řešit uživatelské problémy za příjemného, milého a trpělivého vystupování
- zodpovědnost, pečlivost, důslednost - i drobná chyba či opomenutí nás může připravit o náročného zákazníka zvyklého na skvělý servis
Jako velké významné plus bereme:
- 2 - 4 roky na obdobné pozici
- znalost serverového prostředí Microsoft, cloudu (MS Exchange online, Office 365), virtualizace (VMware)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme malá česká firma poskytující služby v oblasti realizace IT projektů, konzultací, podpory uživatelů, správy sítí, počítačů atd. Specializujeme se jak na vzdálené pobočky nadnárodních společností, kterým poskytujeme podporu uživatelů v anglickém jazyce, tak na podporu malých firem a živnostníků. Taky navrhujeme a realizujeme serverové projekty (zejména na platformě Windows) a síťové projekty (nejčastěji na platformě CISCO).
Pokud jsme Vás zaujali, pošlete nám životopis nebo odkaz na LinkedIn profil spolu s několika větami o tom, jaký nejzáludnější helpdesk / IT požadavek či problém jste řešili a jak, a pojďte s Míšou u kafe probrat možnosti u nás.
Pokud jsme Vás zaujali, pošlete nám životopis nebo odkaz na LinkedIn profil spolu s několika větami o tom, jaký nejzáludnější helpdesk / IT požadavek či problém jste řešili a jak, a pojďte s Míšou u kafe probrat možnosti u nás.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2711693
Termin der Veröffentlichung: 2.9.2016
2016-09-02
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: IT Operations s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 30.000 - 40.000