Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Finanční asistent-ka/office koordinátor-ka s NJ
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, respektovanou nadnárodní společnost v oblasti certifikací, auditů a norem v potravinářství, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
"Finanční asistent-ka/office koordinátor-ka s NJ"
Hlavní náplň práce:
- fakturace, opravy faktur, opravy plateb...
- telefonická/emailová komunikace s klienty a řešení jejich požadavků/reklamací a související administrativa
- cash collection
- koordinace činností týkající se kanceláře - nákup kancelářských potřeb, zařizování cestování či ubytování pro zaměstnance, pošta
- pravidelná komunikace a spolupráce s mateřskou pobočkou v Německu
- zpracování smluv dodaných od klientů
- zadávání informací do tabulek (Excel)
Požadujeme:
- ukončena SŠ/VŠ (plný pracovní úvazek)
- velmi dobrou znalost německého jazyka a pokročilou znalost angličtiny
- zkušenost z obdobné pozice ve financích či ze zákaznického servisu
- komunikativnost, orientaci na detail, pečlivost a spolehlivost
- nástup ideálně ihned
****************Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s praxí během studia*********************
"Finanční asistent-ka/office koordinátor-ka s NJ"
Hlavní náplň práce:
- fakturace, opravy faktur, opravy plateb...
- telefonická/emailová komunikace s klienty a řešení jejich požadavků/reklamací a související administrativa
- cash collection
- koordinace činností týkající se kanceláře - nákup kancelářských potřeb, zařizování cestování či ubytování pro zaměstnance, pošta
- pravidelná komunikace a spolupráce s mateřskou pobočkou v Německu
- zpracování smluv dodaných od klientů
- zadávání informací do tabulek (Excel)
Požadujeme:
- ukončena SŠ/VŠ (plný pracovní úvazek)
- velmi dobrou znalost německého jazyka a pokročilou znalost angličtiny
- zkušenost z obdobné pozice ve financích či ze zákaznického servisu
- komunikativnost, orientaci na detail, pečlivost a spolehlivost
- nástup ideálně ihned
****************Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s praxí během studia*********************
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2194515
Termin der Veröffentlichung: 23.7.2015
2015-07-23
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.