Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Analytik - specialista Excel a SQL
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, nadnárodní společnost v oblasti financování, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
„Analytik interní podpory/metodik“
Hlavním úkolem vybraného kandidáta bude vytváření, aktualizace a optimalizace procesů, směrnic a pracovních postupů zaměřených na správu smluv za pomoci Excelu a dalších IT nástrojů. Další náplň práce zahrnuje:
• Podpora uživatelů informačních systémů při denních činnostech a v oblasti dotazů do databáze (SQL)
• Příprava reportů
• Účast na projektech jako superuživatel
• Komunikace s uživateli, vyjasňování a definice požadavků na IS
• Komunikace požadavků směrem k IT Business analýze
• Příprava, koordinace a provádění akceptační testů a podpora uživatelům při nich
• Zaškolování uživatelů na novou funkcionalitu
Klient požaduje:
• Velmi dobré uživatelské znalosti MS Excel - kontingenční tabulky, makra
• Praktické zkušenosti s SQL dotazováním do DB (základní dotazovací klauzule)
• Výhodou znalosti mapování a popisu procesu v ARIS, znalost Visual basic,
• Výhodou zkušenost s výměnou nebo větší změnou IT systému
• AJ – úroveň B1
• Schopnost pracovat pod tlakem
• Výborné komunikační schopnosti, analytické myšlení
• Schopnost plánovat, organizační schopnosti
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Klient nabízí:
• Stabilní zázemí nadnárodní společnosti
• Zodpovědnou, samostatnou pozici
• Balíček benefitů
• Nástup dle domluvy
„Analytik interní podpory/metodik“
Hlavním úkolem vybraného kandidáta bude vytváření, aktualizace a optimalizace procesů, směrnic a pracovních postupů zaměřených na správu smluv za pomoci Excelu a dalších IT nástrojů. Další náplň práce zahrnuje:
• Podpora uživatelů informačních systémů při denních činnostech a v oblasti dotazů do databáze (SQL)
• Příprava reportů
• Účast na projektech jako superuživatel
• Komunikace s uživateli, vyjasňování a definice požadavků na IS
• Komunikace požadavků směrem k IT Business analýze
• Příprava, koordinace a provádění akceptační testů a podpora uživatelům při nich
• Zaškolování uživatelů na novou funkcionalitu
Klient požaduje:
• Velmi dobré uživatelské znalosti MS Excel - kontingenční tabulky, makra
• Praktické zkušenosti s SQL dotazováním do DB (základní dotazovací klauzule)
• Výhodou znalosti mapování a popisu procesu v ARIS, znalost Visual basic,
• Výhodou zkušenost s výměnou nebo větší změnou IT systému
• AJ – úroveň B1
• Schopnost pracovat pod tlakem
• Výborné komunikační schopnosti, analytické myšlení
• Schopnost plánovat, organizační schopnosti
• Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Klient nabízí:
• Stabilní zázemí nadnárodní společnosti
• Zodpovědnou, samostatnou pozici
• Balíček benefitů
• Nástup dle domluvy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2544921
Termin der Veröffentlichung: 3.5.2016
2016-05-03
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Databázový administrátor, Databázový analytik, Finanční analytik, IT analytik Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.