Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor zakázek s francouzštinou nebo italštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků hledáme 2 kandidáty na pozici Koordinátor zakázek s jazyky.
Jedna pozice - nutná znalost francouzštiny na úrovni rodilého mluvčího a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2). Pro druhou pozici je nutná perfektní znalost italštiny.
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost francouzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1), druhá pozice vyžaduje italštinu min. C1 a třetí pozice srbochorvatštinu C1
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2) na všech pozicích
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup: pro francouzský jazyk ihned, pro druhou pozici konec léta/podzim nebo dle domluvy
Jedna pozice - nutná znalost francouzštiny na úrovni rodilého mluvčího a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2). Pro druhou pozici je nutná perfektní znalost italštiny.
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost francouzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1), druhá pozice vyžaduje italštinu min. C1 a třetí pozice srbochorvatštinu C1
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2) na všech pozicích
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup: pro francouzský jazyk ihned, pro druhou pozici konec léta/podzim nebo dle domluvy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2689014
Termin der Veröffentlichung: 12.8.2016
2016-08-12
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.