Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor zakázek s francouzštinou
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra v oblasti nábytku a stavebních prvků hledáme kandidáta na pozici Koordinátor zakázek s francouzštinou.
Je nutná znalost francouzštiny na úrovni rodilého mluvčího a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2).
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost francouzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2) na všechpozicích
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Mladý a multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup: možný ihned
V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém/slovenském a anglickém jazyce
Je nutná znalost francouzštiny na úrovni rodilého mluvčího a zároveň pokročilá znalost angličtiny (min. B2).
Kandidát bude pracovat v SAPu, SD modulu a bude zajišťovat objednávky a logistiku zakázek ve svěřeném regionu. Ideální kandidát má souvislejší administrativní praxi, je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (mulititasking). Znalost SAPu je výhodou.
Požadavky:
• Znalost francouzského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (min. C1)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (min. B2) na všechpozicích
• min. 2-3 roky zkušenosti z oblasti administrativy, koordinace činností, logistiky a podobně
• PC uživatelsky
• SAP výhodou
Nabídka:
• Zajímavé platové ohodnocení, měsíční bonusy, 25 dní dovolené, 3 dny sickdays
• Možnost osobního a profesního rozvoje
• Přátelské pracovní prostředí v respektované mezinárodní společnosti, pracoviště v centru Prahy (Karlín)
• Mladý a multikulturní tým lidí
• Každodenní využití cizích jazyků
• Nástup: možný ihned
V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém/slovenském a anglickém jazyce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2955980
Termin der Veröffentlichung: 2.3.2017
2017-03-02
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.