Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Junior Office Manager - 1/2 úvazek
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Studuješ VŠ a hledáš dlouhodobou brigádu, která ti dá něco do budoucna? Chceš v práci mluvit anglicky, využít to, co už umíš a ještě se k tomu naučit, jak funguje úspěšná firma v maloobchodním prodeji? Pokud umíš dobře zacházet s Excelem a PowerPointem, baví tě administrativa a komunikace, dej nám o sobě vědět!
Klientem je přední retailová značka, která provozuje několik stovek prodejen po celé Evropě.
JUNIOR OFFICE MANAGER - dlouhodobá brigáda/poloviční úvazek
Hlavním úkolem je podpora ředitelky pražské centrály, se kterou veškerá komunikace probíhá v angličtině (případně německy). Pozice je také propojená s právním oddělením a podílí se na administrativě s tím spojené.
Náplň práce:
- příprava reportů (Excel), prezentací (PowerPoint) v AJ a ČJ pro vedení společnosti
- tvorba smluvní dokumentace pro právní oddělení
- pravidelná komunikace s ostatními pobočkami v rámci ČR a německou centrálou
Co bys měl umět?
- mít Excel a PowerPoint v malíku (stačí znalosti ze školy, kontingenční tabulky a klasické funkce, VBA ani makra nepotřebujeme)
- anglicky tak, aby si nás dokázal na pohovoru přesvědčit, proč tě máme vzít :)
Co tě naučíme?
- jak fungují procesy v nadnárodní firmě
- práci s interními dokumenty a daty
- jak vystavovat faktury a vytvářet smlouvy
- jak prodat svoji práci
- jak komunikovat s nejvyšším vedením
Časová náročnost pozice je 20 hodin za týden. Spolupráce může být na zkrácený úvazek v rámci HPP nebo na DPP, domluvíme se, co bude oběma stranám nejlépe vyhovovat.
Kanceláře na Praze 4 u metra C.
Klientem je přední retailová značka, která provozuje několik stovek prodejen po celé Evropě.
JUNIOR OFFICE MANAGER - dlouhodobá brigáda/poloviční úvazek
Hlavním úkolem je podpora ředitelky pražské centrály, se kterou veškerá komunikace probíhá v angličtině (případně německy). Pozice je také propojená s právním oddělením a podílí se na administrativě s tím spojené.
Náplň práce:
- příprava reportů (Excel), prezentací (PowerPoint) v AJ a ČJ pro vedení společnosti
- tvorba smluvní dokumentace pro právní oddělení
- pravidelná komunikace s ostatními pobočkami v rámci ČR a německou centrálou
Co bys měl umět?
- mít Excel a PowerPoint v malíku (stačí znalosti ze školy, kontingenční tabulky a klasické funkce, VBA ani makra nepotřebujeme)
- anglicky tak, aby si nás dokázal na pohovoru přesvědčit, proč tě máme vzít :)
Co tě naučíme?
- jak fungují procesy v nadnárodní firmě
- práci s interními dokumenty a daty
- jak vystavovat faktury a vytvářet smlouvy
- jak prodat svoji práci
- jak komunikovat s nejvyšším vedením
Časová náročnost pozice je 20 hodin za týden. Spolupráce může být na zkrácený úvazek v rámci HPP nebo na DPP, domluvíme se, co bude oběma stranám nejlépe vyhovovat.
Kanceláře na Praze 4 u metra C.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Přední retailová značka v non-food sortimentu
Přední retailová značka v non-food sortimentu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3130824
Termin der Veröffentlichung: 13.7.2017
2017-07-13
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.