Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor zákaznického servisu
Kariéra spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Středočeský kraj, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Praha, Středočeský kraj, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/dohodou
ihned/dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komunikace se zahraničními pobočkami
- kontrola, vystavení objednávek
- zadávání objednávek do výroby
- řešení atypických požadavků s konstruktéry
- hlídání termínů výroby a expedice
- objednávky subdodávek
- kontrola vystavených faktur
- odpovědnost za dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
- organizace pracovních cest a zahraničních návštěv
- zástup ředitele zákaznického servisu atd.
- kontrola, vystavení objednávek
- zadávání objednávek do výroby
- řešení atypických požadavků s konstruktéry
- hlídání termínů výroby a expedice
- objednávky subdodávek
- kontrola vystavených faktur
- odpovědnost za dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
- organizace pracovních cest a zahraničních návštěv
- zástup ředitele zákaznického servisu atd.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- perspektivní práci v dynamickém prostředí
- prostor pro seberealizaci
- firemní vzdělávání
- zajímavé platové ohodnocení
- prostor pro seberealizaci
- firemní vzdělávání
- zajímavé platové ohodnocení
Informace o náboru
Nástup: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 17475/KOOR/HAL
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 17475/KOOR/HAL
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro našeho významného klienta, působícího v oblasti vybavení kancelářských interiérů a nábytkářství hledáme vhodné kandidáty na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU.
Pro našeho významného klienta, působícího v oblasti vybavení kancelářských interiérů a nábytkářství hledáme vhodné kandidáty na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
nábytkářský průmysl
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ technický obor
- praxe v zákaznickém servisu - výhodou
- praxe v oboru cca. 2 roky
- výborná znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační a organizační schopnosti
- aktivní znalost AJ
- samostatnost a zodpovědnost
- řp. sk B
- praxe v zákaznickém servisu - výhodou
- praxe v oboru cca. 2 roky
- výborná znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační a organizační schopnosti
- aktivní znalost AJ
- samostatnost a zodpovědnost
- řp. sk B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2703384
Termin der Veröffentlichung: 24.8.2016
2016-08-24
Lokalität: Praha, Středočeský kraj, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Referent odbytu, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Kariéra spol. s r.o.