HR referent

KompiTech s.r.o.

Místo práce
Thámova 137/16, 186 00 Praha 8, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20.000 - 28.000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste spolehlivá, samostatná osobnost s aktivním přístupem a zároveň týmový hráč? Chcete se stát součástí mezinárodního týmu a denně využívat cizí jazyky? Domluvíte se německy? Chcete získat zkušenosti v oblasti personalistiky? Pokud jsou Vaše odpovědi na uvedené otázky ANO, pak hledáme právě Vás!

Tato pozice je zamýšlena jako podpora HR-manažerky a personálních procesů uvnitř firmy. V rámci ní budete v dennodenním kontaktu s našimi zaměstnanci a spolupracujícími firmami jak v České republice, tak v zahraničí.

Úkoly:

- podpůrné administrativní činnosti při správě personální agendy a mezd
- činnosti spojené s náborem zaměstnanců, jejich nástupem/odchodem
- správa docházky zaměstnanců
- správa a průběžná aktualizace dat v interním systému
- příprava a průběžná aktualizace různých zpráv a přehledů
- návrhy na zlepšení procesů v oblasti personální administrativy.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost získat praxi v personalistice mezinárodní firmy
- prostředí moderní a expandující společnosti v centru města (3 min. pěšky od stanice metra "Křižíkova")
- motivující mzdu závislou na zkušenostech, znalostech a schopnostech uchazeče + výkonnostní odměnu
- stravenky, nápoje zdarma
- firemní notebook
- příspěvek na jazykový kurz
- možnost profesního růstu
- možnost nástupu ihned.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

administrativa, ekonomika, personalistika

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:

- ukončené středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oblasti administrativa/ekonomika/personalistika
- praxe v zákaznickém servisu, administrativě, personalistice výhodou
- německý a anglický jazyk na komunikativní úrovni
- dobrá znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní a interpersonální schopnosti, orientace na zákazníka
- smysl pro detail
- spolehlivost, pečlivost, trpělivost, logické myšlení.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

KompiTech je společnost s dlouholetou zkušeností v poskytování cenově výhodných služeb v oblasti IT svým zákazníkům jak ve Švýcarsku, kde má svou centrálu, tak v celé Evropě. Tým KompiTechu má rozsáhlé zkušenosti s implementací, modernizací a správou komerčních informačních systémů a poskytuje na míru své služby velkým, středním i malým firmám.
ID: 2872438  Termin der Veröffentlichung: 3.1.2017  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20.000 - 28.000