Samostatný/-á účetní

La Boheme Cafe s.r.o. (MPSV)

Místo práce
Wolkerova 465, 749 01 Vítkov, Okres Opava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2016-12-01
Mzdové podmínky (brutto)
25000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Účetní všeobecní (43111)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:La Boheme Cafe s.r.o., IČ 27378705
Pracoviště:La Boheme Cafe s.r.o. - provozovna Vítkov, Wolkerova 465, 749 01 Vítkov 1
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2016-12-01
Mzdové rozpětí:od 25000 Kč
Vhodné pro:Absolventy středních škol

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:SŠ/ VŠ vzdělání, praxe minimálně 3 roky v ekonomickém/účetním oddělení na samostatné pozici, jednosměnný provoz, nástup možný IHNED, mzda 25 000 Kč.
Požadavky: pokročilá znalost MS Office - zejména MS Excel (importy, statistiky, metodika), schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, pečlivost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem,
znalost Pohody výhodou, výborná znalost Excelu, logické myšlení, schopnost práce pod stresem,
důslednost, pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost, znalost AJ.
Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví včetně měsíčních a ročních závěrkových operací.
Vedení podvojného účetnictví v následujícím rozsahu:
- kontrola a zaúčtování prvotních účetních dokladů agendy tuzemských / zahraničních faktur přijatých
- kontrola a zaúčtování výdajových a příjmových pokladních dokladů
- zpracování plateb kartou
- párování bankovních účtů (USD, EUR, CZK, PAYPAL)
- kontrola zaúčtování a zpracování evidence pro účely DPH a agendy zahraničních faktur přijatých
- zaúčtování výroby a agendy skladových pohybů
- kontrola měsíční inventury a její zaúčtování (měsíčně)
- vypracování měsíčního přiznání k dani z přidané hodnoty, SH, KH
- měsíční zpracování výsledků hospodaření a reporting v rozsahu rozvaha / výsledovka / (měsíčně) / pohledávky závazky (týdně) v ČJ a AJ.
- kontrola skladového hospodářství (měsíčně)
- vedení / evidence investičního majetku, karet a odpisů
- zpracování daňového přiznání k dani silniční
- měsíční zpracování mzdové agendy, včetně zdravotního a sociálního pojištění
- zpracování roční mzdové komunikace, evidenčních důchodových listů
- součinnost při administrativní činností v souvislosti s účetní, daňovou a mzdovou problematikou (např. Interní směrnice, pracovní smlouvy, apod.)
- zastupování společnosti před finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami
- analýzy a porovnání skutečných výrobních nákladů
- analýza ziskovosti jednotlivých výrobků
Sestavení roční účetní závěrky včetně přílohy,
příprava podkladů a zodpovědnost za průběh účetního a daňového auditu, veškeré daňové záležitosti včetně hlášení daně z přidané hodnoty, daně z příjmu, srážkové daně, daně z nemovitostí a dalších daní, zodpovědnost za jejich správné sestavení včetně aktivní účasti na případných kontrolách finančních a jiných úřadů, příprava hlášení ČNB, statistiky a další reportů a finančních analýz dle potřeb či požadavků Managementu.
Výhody: stabilní zázemí stále rozvíjející se společnosti, příjemný kolektiv, nástupní plat dle dosažených zkušeností a samostatnosti.
První kontakt je možný telefonicky nebo e-mailem.
KO: Fabianská Petra, tel. 730 126 990, e-mail: [email protected]
Aktualizace 2.11.2016


 
Poslední změna:2016-11-03, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Vítkov

číslo volného místa: 11474980788
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
ID: 2795111  Termin der Veröffentlichung: 3.11.2016  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen. Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25000 Kč/měsíc