Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativa, fakturace s AJ
Okres Chrudim
Popis pozice
Co si představíte pod ideálním zaměstnáním?
Je to administrativní práce? Základy účetnictví? Zákaznický servis?
Ano? Skvělé!
Vaší náplní práce totiž bude práce s fakturami (jejich příprava a zpracování), budete také odsouhlasovat platby klientům, spravovat data v informačním systému SAP.
Budete komunikovat v angličtině, ať se dalšími odděleními společnosti nebo přímo se zákazníky.
Pokud se orientujete také v logistice, nebudeme Vás nutit od oboru odcházet. Budete moci spravovat účetní výkazy pro autodopravce, komunikovat s nákladní dopravou, řešit pohledávky autodopravců a spravovat jejich účty.
Nebo se můžete starat o vozový park a mít dohled nad veškerými údaji o vozidlech (STK, zdanění), zapisovat stížnosti a zpracovávat administrativní záležitosti.
Náplň práce se bude odvíjet dle Vašeho zaměření a zkušeností. Pokud si troufnete, a budete vše znát, můžete se stát team leaderem!
PROFIL KANDIDÁTA
Striktní požadavky nemáme, důležité je, aby Vás práce bavila.
Abyste tuto práci ale zvládali, musíte mít komunikativní znalost AJ - komunikovat budete na denní bázi (ústně, písemně). Při prozkoušení Vás čeká malý testík.
Předpokládáme SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru, u logistiky dopravního směru).
Protože bude náplň práce rozmanitá, určitě se Vám budou hodit zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu či jednoduchého účetnictví.
Denně budete pracovat s informačním systémem, proto je nutné umět pracovat na PC, znalost SAPu je výhodou.
Je to administrativní práce? Základy účetnictví? Zákaznický servis?
Ano? Skvělé!
Vaší náplní práce totiž bude práce s fakturami (jejich příprava a zpracování), budete také odsouhlasovat platby klientům, spravovat data v informačním systému SAP.
Budete komunikovat v angličtině, ať se dalšími odděleními společnosti nebo přímo se zákazníky.
Pokud se orientujete také v logistice, nebudeme Vás nutit od oboru odcházet. Budete moci spravovat účetní výkazy pro autodopravce, komunikovat s nákladní dopravou, řešit pohledávky autodopravců a spravovat jejich účty.
Nebo se můžete starat o vozový park a mít dohled nad veškerými údaji o vozidlech (STK, zdanění), zapisovat stížnosti a zpracovávat administrativní záležitosti.
Náplň práce se bude odvíjet dle Vašeho zaměření a zkušeností. Pokud si troufnete, a budete vše znát, můžete se stát team leaderem!
PROFIL KANDIDÁTA
Striktní požadavky nemáme, důležité je, aby Vás práce bavila.
Abyste tuto práci ale zvládali, musíte mít komunikativní znalost AJ - komunikovat budete na denní bázi (ústně, písemně). Při prozkoušení Vás čeká malý testík.
Předpokládáme SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru, u logistiky dopravního směru).
Protože bude náplň práce rozmanitá, určitě se Vám budou hodit zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu či jednoduchého účetnictví.
Denně budete pracovat s informačním systémem, proto je nutné umět pracovat na PC, znalost SAPu je výhodou.
Nabízíme
Proč Vás tato práce bude bavit?
Protože budete pracovat v mezinárodní společnosti, které Vám umožní zlepšování svých dovedností (především AJ).
Hledáme kandidáty, kteří hledají dlouhodobé uplatnění, proto budete mít smlouvu na dobu neurčitou.
Čeká Vás zajímavé ohodnocení v závislosti na Vašich zkušenostech! K tomu budete mít 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování apod.
Denně budete docházet do moderního a přátelského pracovního prostředí na Pardubicku, kde všichni budete na stejné lodi.
Protože budete pracovat v mezinárodní společnosti, které Vám umožní zlepšování svých dovedností (především AJ).
Hledáme kandidáty, kteří hledají dlouhodobé uplatnění, proto budete mít smlouvu na dobu neurčitou.
Čeká Vás zajímavé ohodnocení v závislosti na Vašich zkušenostech! K tomu budete mít 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování apod.
Denně budete docházet do moderního a přátelského pracovního prostředí na Pardubicku, kde všichni budete na stejné lodi.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 2642059
Termin der Veröffentlichung: 13.8.2016
2016-08-13
Lokalität: Okres Chrudim Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.