Obchodní referent

Praha, Hlavní město Praha

Popis pozice

Vaším stěžejním úkolem bude aktivní spolupráce s obchodními zástupci při vyřizování požadavků zákazníků – vyřizování poptávek, vytváření nabídek a realizace objednávek, zajišťování speciální dopravy, přípravy podkladů pro jednání se zákazníkem.
Denně budete komunikovat také v angličtině s mezinárodními výrobními závody společnosti a ostatními odděleními ve firmě. Budete úzce spolupracovat s dodavateli (transportními společnostmi)
Intenzivně budete používat interní informační systémy pro zadávání a sledování stavu objednávek, aktivit a obchodních příležitostí se zákazníky.
Součástí Vaší práce bude také řešení reklamací a pohledávek u zákazníků a s tím spojená administrativa.

Profil kandidáta

Potřebujeme, abyste měli aspoň středoškolské vzdělání s maturitou a praxi na podobné pozici alespoň 3 roky.

Velmi důležitá je pro nás osobnost – týmový hráč, s obchodním myšlením, který umí samostatně řešit problémy a určovat si priority. Samozřejmostí jsou pro nás výborné komunikační a prezentační dovednosti spojené s velmi dobrými organizačními schopnostmi.

Aby Vaše práce dávala smyl a přinášela očekávaný výsledek potřebujeme abyste měli analytické dovednosti - schopnost interpretovat data, třídit a vyhledávat a také iniciativní přístup a chuť naučit se novým věcem. Jako v každé obchodní společnosti je velmi důležitá orientace na zákazníka a servis na vysoké úrovni.

Nabízíme

Mobilní telefon, nadstandardní lékařská péče, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 2731999  Termin der Veröffentlichung: 15.2.2017