Koordinátor asistenčních služeb – zákaznická linka

Praha - Pankrác, Praha, Hlavní město Praha

Popis pozice

• budete pomáhat klientům, kteří se ocitli v nesnázích ( asistenční služba pro motoristy, domácnosti…)
• pro zajišťování asistencí budete využívat naši vlastní smluvní síť dodavatelů
• kromě telefonování vyřídíte i nějaký ten email
• s pomocí našeho intranetu si budete vždycky vědět rady
• na ty, kteří se nebojí angličtiny, čeká spolupráce s našimi zahraničími pobočkami

Profil kandidáta

• rádi komunikujete s lidmi
• vyhovuje vám flexibilní pracovní doba
• rádi hledáte řešení, nebojíte se naučit něco nového a pálí Vám to
• složitější situace umíte vyřešit s rozmyslem – nezmatkujete
• máte komunikativní angličtinu a nebojíte se jí použít
• další jazyk velkou výhodou
• máte komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
• umíte předávat druhým informace srozumitelně a efektivně
• máte chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách

Nabízíme

• stabilita úspěšné mezinárodní značky s 50ti letou tradicí, přátelský kolektiv
• prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb
• flexibilita – plný či zkrácený úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
• určitě si oblíbíte naše benefity, ve kterých nechybí stravenky, program MultiSport, kafetérie, jazykové kurzy, celá řada slev, společenských i sportovních akcích a navíc posilovna přímo v budově zdarma i o víkendu
• nástup ihned nebo dohodou

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 2937724  Termin der Veröffentlichung: 20.2.2017