Back office (cestovní servis), systém SAP

Praha

Popis pozice

Co budete dělat?

  • Zpracovávat cestovní příkazy - zadávat tuzemské a zahraniční pracovní cesty do systému SAP (ročně 3000 služebních cest)
  • Rezervovat (příp. vyhledávat) hotely v rámci ČR
  • Kontrolovat faktury za letenky, vlakové jízdenky a hotely v systému SAP, komunikovat s účetním oddělením
  • Zpracovávat objednávky v systému SAP
  • Administrovat cestovní pojištění - objednávat kartičky pojištění, komunikovat s pojišťovnou
  • Měsíčně reportovat služební cesty manažerů (extrahovat data ze SAPu do Excelu)
  • Denně komunikovat s centrálou kvůli vystavení letenek

Profil kandidáta

Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat

  • český/ slovenský jazyk
  • alespoň krátkou zkušenost v oblasti administrativy nebo zákaznického servisu
  • předpoklad rychlého zorientování se v nových systémech (systém SAP)
  • chuť pracovat a zájem o dlouhodobou spolupráci
  • pečlivost v dodržování termínů, schopnost organizovat svůj čas

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání se smlouvou na dobu neurčitou, příjemná atmosféra na pracovišti
  • Pracovní doba pondělí až pátek (8:30 – 17:00 s možností určité flexibility)
  • Stravenky, sick days, po prvním roce 25 dní dovolené
  • Výborná dostuponost metrem - Praha 4 Roztyly
  • Příjemné pohovory :)

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3068124  Termin der Veröffentlichung: 3.1.2018  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25 - 27 000 Kč