Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista podpory zákazníků - Poznej klady zákaznické linky! /pasivní linka/ neomezené výdělky/ skvělý tým lidí
Ústecký kraj
Popis pozice
Co Tě čeká?
Pracujeme od PO-NE 24/7
Typy směn: ranní, odpolední, noční (1x měsíčně), víkendové a 1x týdně dělená
Možnost i 12 h. směn, program flexi směn – každá změny směny 200 Kč bonus pro Tebe
Rozpis směn na 3 týdny Vám plánujeme 14 dní předem.
- nejprve Tě čeká 6. týdenní vstupní školení, kde Tě všechno naučíme
- poté budeš řešit dotazy zákazníků jednoho z českých telefonních operátorů na příchozí lince a soustředit se na jeho potřeby
- zjišťovat, které služby zákazník využívá a nabízet mu služby nové (pro každého zákazníka na míru) pracovat s naším interním systémem
- spolupracovat s team leaderem, senior operátorem a tvým týmem
Pracujeme od PO-NE 24/7
Typy směn: ranní, odpolední, noční (1x měsíčně), víkendové a 1x týdně dělená
Možnost i 12 h. směn, program flexi směn – každá změny směny 200 Kč bonus pro Tebe
Rozpis směn na 3 týdny Vám plánujeme 14 dní předem.
Profil kandidáta
- bylo už Ti 18 let?
- jsi komunikativní a máš příjemné a přátelské vystupování?
- dokážeš reagovat na různé situace a zvládáš práci s PC?
V tom případě splňuješ naše požadavky a čekáme, že zašleš Tvé CV!!!
Nabízíme
Co Ti bude odměnou?
Mzda ve školení se skládá z:
Po školení tě čeká ještě vyšší mzda:
Naše mzda je bez limitu a proto si odnášíte domů od 20.000Kč a více
A co dále?
Mzda ve školení se skládá z:
- fixní mzdy 14.000Kč
- bonus pro nováčky 2.000Kč po dobu prvních 3 měsíců od nástupu
- variabilní mzda za školení 1.500 – 2.000Kč za 100% zvládnuté školení
Po školení tě čeká ještě vyšší mzda:
- fixní mzda 14.400Kč
- bonus pro nováčky 2.000Kč po dobu prvních 3 měsíců od nástupu
- bonusové ohodnocení kvality práce 20% a více – 4.000Kč
- finanční ohodnocení za rozšíření služeb zákazníka – 4.000 – 15.000Kč
Naše mzda je bez limitu a proto si odnášíte domů od 20.000Kč a více
A co dále?
- velmi výhodný zaměstnanecký tarif (neomezené volání, SMS a 10 GB dat na surfování po netu) za velmi příjemnou cenu
- SMARTPHONE
- balíček zvýhodněných tarifů pro tvé blízké
- stravenky v hodnotě 70Kč, tedy měsíčně 1.600Kč (880Kč hrazeno námi)
- flexi passy v hodnotě 8.000Kč (odměna za nadstandartní pracovní nasazení a splněnou docházku)
- 500 Kč bonus za odbavování hovorů v cizím jazyce (angličtina a ruština)
- zkušební doba pouze 7 týdnů
- Multisport kartu
- podporu kariérního růstu (Senior operátor, Team leader, Sales operátor)
- rozvojový program
- možnost práce z domova po zapracování
- výhry v kafeterii
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3130649
Termin der Veröffentlichung: 13.7.2017
2017-07-13
Lokalität: Ústecký kraj Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 18.000 - 30.000