Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Recruitment consultant / KEY account manager
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Hlavní město Praha, Brno - město, Okres Chomutov
Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Hlavní město Praha, Brno - město, Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 50 000
20 000 - 50 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pozice je určena především pro ty, co mají rádi samostatnou a kreativní práci a jejich motivací je úspěch a spokojený nejen klient, ale i kandidát.
Nejsme žádná korporace, proto u nás nejsi svázán zdlouhavými procesy. Dostaneš veškerou možnou podporu a kvalitní technické zázemí. Ostatní je pak jen ve tvých rukou a výsledky ovlivňuješ pouze ty sám.
Co se od tebe očekává?
• zjišťování potřeb a naplňování požadavků klientů v oblasti náborů zaměstnanců, aktivní vyhledávání a výběr kandidátů s použitím vhodných metod pro jejich získání
• zajištění inzerce, screening CV, efektivní využití firemní databáze, vedení osobních pohovorů, testování a ověřování dovedností, organizace a vyhodnocování výběrových řízení a následné doporučení nejvhodnějších kandidátů
• zodpovědnost za vlastní projekty, komplexní péče o přidělené klienty
• poskytování zpětné vazby a kariérního poradenství
Nejsme žádná korporace, proto u nás nejsi svázán zdlouhavými procesy. Dostaneš veškerou možnou podporu a kvalitní technické zázemí. Ostatní je pak jen ve tvých rukou a výsledky ovlivňuješ pouze ty sám.
Co se od tebe očekává?
• zjišťování potřeb a naplňování požadavků klientů v oblasti náborů zaměstnanců, aktivní vyhledávání a výběr kandidátů s použitím vhodných metod pro jejich získání
• zajištění inzerce, screening CV, efektivní využití firemní databáze, vedení osobních pohovorů, testování a ověřování dovedností, organizace a vyhodnocování výběrových řízení a následné doporučení nejvhodnějších kandidátů
• zodpovědnost za vlastní projekty, komplexní péče o přidělené klienty
• poskytování zpětné vazby a kariérního poradenství
Zaměstnanecké výhody, benefity
• možnost stát se členem personálně-poradenské společnosti s unikátním konceptem a projekty jako YourDreamJob, HappyCompany a mnoho dalších
• férový přístup s důrazem na důvěru v každého jednoho člověka v našem týmu
• možnost kariérního růstu, školení, coaching a firemní akce
• dog friendly office, případně možnost home office
• zajímavé finanční ohodnocení odpovídající výsledkům
• Nabízíme veškerou možnou podporu
• férový přístup s důrazem na důvěru v každého jednoho člověka v našem týmu
• možnost kariérního růstu, školení, coaching a firemní akce
• dog friendly office, případně možnost home office
• zajímavé finanční ohodnocení odpovídající výsledkům
• Nabízíme veškerou možnou podporu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Hledáme nové kolegy k nám do McROY
Hledáme nové kolegy k nám do McROY
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Lidské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání
• vážný zájem o práci v oblasti recruitmentu – praktická zkušenost v oblasti výběru pracovníků a znalost trhu výhodou, vítána rovněž praxe v obchodní oblasti nebo podpoře zákazníků
• profesionální vystupování, schopnost výborné komunikace, obchodní myšlení
• proaktivní a samostatný přístup, schopnost přinášet vlastní iniciativu a nápady
• pokročilé organizační schopnosti a klientský přístup
• znalost AJ slovem i písmem
• vážný zájem o práci v oblasti recruitmentu – praktická zkušenost v oblasti výběru pracovníků a znalost trhu výhodou, vítána rovněž praxe v obchodní oblasti nebo podpoře zákazníků
• profesionální vystupování, schopnost výborné komunikace, obchodní myšlení
• proaktivní a samostatný přístup, schopnost přinášet vlastní iniciativu a nápady
• pokročilé organizační schopnosti a klientský přístup
• znalost AJ slovem i písmem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 2608141
Termin der Veröffentlichung: 14.6.2016
2016-06-14
Lokalität: Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Hlavní město Praha, Brno - město, Okres Chomutov Arbeitsstelle: Personální konzultant, Recruiter, specialista pro nábor Gesellschaft: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20 000 - 50 000