Sales office employee

Mgr. Iva Jobová

Místo práce
Brno, Česká republika, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Zajištění administrativních procesů, fakturace, odpovídající statistika, práce s firemní databází, generování reportů a hlášení
* Organizace mezinárodní i vnitrostátní dopravy a zajištění kurýrních služeb
* Komunikace telefonická, příp. osobní se zákazníky a dopravci
* Příprava podkladů pro účetnictví a následná komunikace s daňovým poradcem
* Komunikace a odpovídající reporting mateřské společnosti v Rakousku
* Práce s registrační pokladnou a zanesení údajů do pokladní knihy

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Stravenky
* Pravidelné team buildingové a jiné firemní aktivity
* Možnosti dalšího osobního rozvoje
* Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a aktivity s tím spojené

Informace o náboru

Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu na HPP, menší přátelský kolektiv, velmi kvalitní zánovní firemní prostředí a zázemí úspěšné stabilní mezinárodně působící firmy.
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Vaše CV s fotem v ANGLIČTINĚ. Děkujeme.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Úspěšná mezinárodní společnost působící téměř 40 let v oblasti chemického průmyslu se zastoupeními po celé Evropě (Rakousko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko, Srbsko, Chorvatsko, Slovinsko, Bosna a Hercegovina) je v současné době významným partnerem předních výrobců surovin a aditiv.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

chemický průmysl

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Ukončené vzdělání nejlépe ekonomického, technického nebo všeobecného zaměření
* Výborná znalost angličtiny slovem i písmem
* Němčina výhodou, nikoli podmínkou
* Vynikající komunikační schopnosti, včetně odpovídající úrovně psaného projevu
* Velmi dobrá znalost MS-Office
* Vítána zkušenost s firemním SW (např. AX dynamics 2012, Microinvest apod.)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Stručná charakteristika společnosti
Mgr. Iva Jobová je nezávislou HR profesionálkou a certifikovanou koučkou, působící v oblasti personálního a firemního poradenství téměř 25 let. Úspěšně realizované projekty sahají za hranice České republiky, zejména na území Rakouska, Německa, Slovenska a Polska.
Specializuje se kromě klasických výběrových řízení především na executive search a koučování ve firemním prostředí.
linkedin.com/in/iva-jobova-9491a328

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 3144553  Termin der Veröffentlichung: 31.8.2017  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: dohodou