Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka finančního oddělení s NJ - nástup dle dohody
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- účtování a kontrola faktur
- párování dodavatelských faktur s objednávkami
- komunikace s dodavateli a řešení jejich případných požadavků
- komunikace s klienty ze zahraničí
- příprava plateb
- reporting
- řešení ad hoc úkolů
- párování dodavatelských faktur s objednávkami
- komunikace s dodavateli a řešení jejich případných požadavků
- komunikace s klienty ze zahraničí
- příprava plateb
- reporting
- řešení ad hoc úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- kariérní rozvoj
- benefity – flexibilní pracovní doba, home office, bridge days, 13. plat, 5 týdnů dovolené atd.
- nástup dle dohody
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- kariérní rozvoj
- benefity – flexibilní pracovní doba, home office, bridge days, 13. plat, 5 týdnů dovolené atd.
- nástup dle dohody
Informace o náboru
Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.
Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilá znalost NJ (min. úroveň B2)
- znalost AJ pouze výhodou
- min. 1 rok zkušeností v oblasti administrativy, customer care, financích apod.
- ochota učit se novému, zodpovědnost, loajalita, dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost MS Office
- pozice je vhodná i pro absolventy VŠ
- pokročilá znalost NJ (min. úroveň B2)
- znalost AJ pouze výhodou
- min. 1 rok zkušeností v oblasti administrativy, customer care, financích apod.
- ochota učit se novému, zodpovědnost, loajalita, dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost MS Office
- pozice je vhodná i pro absolventy VŠ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2430467
Termin der Veröffentlichung: 10.2.2016
2016-02-10
Lokalität: Hlavní město Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Účetní Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.