Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník nákupu s NJ
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 10, Hlavní město Praha
Praha 10, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2016
01.06.2016
Mzdové podmínky (brutto)
23-27000
23-27000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Péče o sortiment (zadávání artiků do systému, aktualizace, příprava akcí atd.)
Příprava podkladů pro nákupčího (tabulky s přehledy, tvorba objednávek)
Komunikace s dodavateli (i v německém jazyce)
Komunikace s jinými odděleními
Překlady z a do NJ
Korektury etiket
Příprava podkladů pro nákupčího (tabulky s přehledy, tvorba objednávek)
Komunikace s dodavateli (i v německém jazyce)
Komunikace s jinými odděleními
Překlady z a do NJ
Korektury etiket
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí stabilní společnosti
Odpovídající platové ohodnocení 23-27000 Kč/měsíc
Pracoviště na Praze 10
Odpovídající platové ohodnocení 23-27000 Kč/měsíc
Pracoviště na Praze 10
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Pro našeho klienta, německou společnost působící v oblasti FMCG, hledáme nového kolegu do Nákupu.
Pro našeho klienta, německou společnost působící v oblasti FMCG, hledáme nového kolegu do Nákupu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
ekonomika
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Německý jazyk - úroveň C1
Znalosti programů MS Office (zejména MS Excel, MS outlook)
Dobré komunikační schopnosti
Znalost informačního systému Navision výhodou
Praxe na obdobné pozici výhodou
Znalosti programů MS Office (zejména MS Excel, MS outlook)
Dobré komunikační schopnosti
Znalost informačního systému Navision výhodou
Praxe na obdobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2578798
Termin der Veröffentlichung: 25.5.2016
2016-05-25
Lokalität: Hlavní město Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 23-27000