Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
AP accountant with ENG and GER - great salary and benefits!
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
AP Accountant with ENG and GER
Responsibilities:
- Validate and record incoming invoices from suppliers and intercompany invoices
- Maintain database of suppliers’ bank details
- Pay suppliers’ invoices (Banking Online System)
- Handle suppliers’ enquiries
- Validate and book employees’ travel expenses
- Capturing of staff expense reports
- Reconciliation of supplier statements
- Preparation and processing of regular/urgent/cheque payments
- Allocation of payments in Accounting systems
- Managing of supplier queries (email and phone)
Requirements:
- High School graduate or above (finance, economics)
- Advanced spoken/written English (German language will be a big plus)
- Minimum of 2-3 years of experience from AP accounting
- Proficiency in Excel
- Detail oriented, stress resistant, accurate and dynamic person
- Team player
Offer:
- Challenging work in an international environment of a prestigious company
- Open-ended contract
- Starting date: asap
- Company benefits (extensive training opportunities, 5 weeks of holidays, possibility of international rotations, meal vouchers, pension fund contribution, Intl.SOS membership card, refreshment, sick days…)
- Working in modern offices in the center of Prague (Prague 5 Andel - very good accessibility)
Responsibilities:
- Validate and record incoming invoices from suppliers and intercompany invoices
- Maintain database of suppliers’ bank details
- Pay suppliers’ invoices (Banking Online System)
- Handle suppliers’ enquiries
- Validate and book employees’ travel expenses
- Capturing of staff expense reports
- Reconciliation of supplier statements
- Preparation and processing of regular/urgent/cheque payments
- Allocation of payments in Accounting systems
- Managing of supplier queries (email and phone)
Requirements:
- High School graduate or above (finance, economics)
- Advanced spoken/written English (German language will be a big plus)
- Minimum of 2-3 years of experience from AP accounting
- Proficiency in Excel
- Detail oriented, stress resistant, accurate and dynamic person
- Team player
Offer:
- Challenging work in an international environment of a prestigious company
- Open-ended contract
- Starting date: asap
- Company benefits (extensive training opportunities, 5 weeks of holidays, possibility of international rotations, meal vouchers, pension fund contribution, Intl.SOS membership card, refreshment, sick days…)
- Working in modern offices in the center of Prague (Prague 5 Andel - very good accessibility)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Great opportunity in stable company!
Great opportunity in stable company!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2749505
Termin der Veröffentlichung: 4.10.2016
2016-10-04
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Fakturant, Účetní Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.