Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
IT administrátor
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zabezpečení administrace a dodávky IT služeb pro pobočku v České republice
• Efektivní řízení provozu, implementace a podpory LAN / WAN, serverových, telefonních a telekomunikačních zařízení
• Podpora a údržba stávajících aplikací a systémů, hardwarů, kabeláže LAN, síťové infrastruktury, tiskáren a telefonů
• Uživatelská podpora a pomoc pro koncové uživatele
• Efektivní řízení provozu, implementace a podpory LAN / WAN, serverových, telefonních a telekomunikačních zařízení
• Podpora a údržba stávajících aplikací a systémů, hardwarů, kabeláže LAN, síťové infrastruktury, tiskáren a telefonů
• Uživatelská podpora a pomoc pro koncové uživatele
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Neformální a přátelská atmosféra na pracovišti
• Relaxační zóna a ovocné dny
• Work/Life balance -pracovní týden má 37,5 hodin
• 25 dní dovolené, sick days, stravenky...
• Relaxační zóna a ovocné dny
• Work/Life balance -pracovní týden má 37,5 hodin
• 25 dní dovolené, sick days, stravenky...
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Náš klient je přední světový dodavatel integrovaných řešení pro výrobu polovodičů, plochých panelových displejů, LED a solárních článků.
Náš klient je přední světový dodavatel integrovaných řešení pro výrobu polovodičů, plochých panelových displejů, LED a solárních článků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• 2+ roky zkušenosti s administrací Windows
• Znalost Microsoft Active Directory, Office365, Access a SQL
• Zkušenost s hardwarem a softwarem - komunikační protokoly, diagnostika a opravy problémů
• Komunikativní znalost angličtiny
• Velmi dobré komunikační schopnosti
• Znalost Microsoft Active Directory, Office365, Access a SQL
• Zkušenost s hardwarem a softwarem - komunikační protokoly, diagnostika a opravy problémů
• Komunikativní znalost angličtiny
• Velmi dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3131238
Termin der Veröffentlichung: 13.7.2017
2017-07-13
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Specialista technické podpory/IT, Systémový administrátor Gesellschaft: Randstad HR Solutions s.r.o.