Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Key user systému zákaznické podpory - Connected Car
Úvod
Máte rádi auta a chcete svou kariéru spojit s úspěšnou značkou? Chcete se stát členem týmu v jedinečném
inovativním projektu propojení vozu s centrální infrastrukturou a mobilními technologiemi? V projektu se používají jak koncernové tak vlastní systémy a procesy s cílem vybudovat nové prostředí pro poskytování on-line služeb do vozu ŠKODA. Pošlete nám svůj životopis a budete překvapeni, kam až Vás muže zavést.
Co u nás budete dělat?
- - Stanovovat požadavky zákazníku na IT služby - v rámci projektu, Connected Car
- - Provádět uživatelskou podporu a expertní konzultace pro IT - v rámci projektu, Connected Car
- - Organizovat nasazování IT systému/služeb - v rámci projektu, Connected Car
- - Provádět poradenství pro IT služby - v rámci své působnosti
- - Projednávat řešení problému uživatelů s IT systémy/službami
Co musíte znát, mít a umět?
- - Vysokoškolské vzdělání (informatika, ekonomie, elektrotechnika
- - NJ a AJ úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
Co oceníme?
- - Zkušenosti z oblasti IT
Co od nás získáte?
- - Moderní mezinárodní pracovní prostředí
- - Práci s nejnovějšími technologiemi
- - Variabilní finanční bonusy
- - Vzdělávací kurzy a školení
- - Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
- - Bezúročnou půjčku na bydlení a rekonstrukci
- - 5 týdnů dovolené
- - Příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt
Jiří PavlíkLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 2732725
Termin der Veröffentlichung: 22.9.2016
2016-09-22
Lokalität: Okres Mladá Boleslav Arbeitsstelle: Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Škoda Auto a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.