Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka ředitele Odboru veřejných zakázek
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Místo práce
třída Kpt. Jaroše 7, 60455 Brno, Brno - město
třída Kpt. Jaroše 7, 60455 Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2017
01.01.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní pracovní náplní je zajišťování administrativní agendy ředitele, archivace, korespondence a statistik agendy Sekce veřejných zakázek.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Pružnou pracovní dobu.
• Možnost dalšího vzdělávání.
• Platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., 8. platová třída, stravenky, odměny, příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb
• 5 týdnů dovolené.
• Pružnou pracovní dobu.
• Možnost dalšího vzdělávání.
• Platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., 8. platová třída, stravenky, odměny, příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb
• 5 týdnů dovolené.
Informace o náboru
Nástup: dle dohody - možný ihned.
Pracovní poměr je stanoven na dobu určitou – zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou.
V případě Vašeho zájmu zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem do 12. prosince 2016 na e-mailovou adresu: [email protected]
Vzhledem k velkému počtu uchazečů na tuto pozici budou osloveni pouze vybraní uchazeči. Děkujeme za pochopení.
Pracovní poměr je stanoven na dobu určitou – zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou.
V případě Vašeho zájmu zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem do 12. prosince 2016 na e-mailovou adresu: [email protected]
Vzhledem k velkému počtu uchazečů na tuto pozici budou osloveni pouze vybraní uchazeči. Děkujeme za pochopení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
administrativa, právo, ekonomie
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Ukončené úplné středoškolské vzdělání administrativního, právního nebo ekonomického zaměření.
• Výbornou znalost MS Office 2010, orientaci v prostředí Windows 7, znalost systému Ginis výhodou.
• Schopnost samostatně zpracovat písemné materiály, dopisy, zápisy z porad.
• Flexibilitu, pečlivost, spolehlivost.
• Příjemné vystupování a komunikativnost.
• Schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.
• Ukončené úplné středoškolské vzdělání administrativního, právního nebo ekonomického zaměření.
• Výbornou znalost MS Office 2010, orientaci v prostředí Windows 7, znalost systému Ginis výhodou.
• Schopnost samostatně zpracovat písemné materiály, dopisy, zápisy z porad.
• Flexibilitu, pečlivost, spolehlivost.
• Příjemné vystupování a komunikativnost.
• Schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže je ústředním orgánem státní správy České republiky s pravomocemi v oblasti ochrany hospodářské soutěže, dohledu nad zadáváním veřejných zakázek a v monitoringu a koordinaci veřejné podpory.
ID: 2677745
Termin der Veröffentlichung: 28.11.2016
2016-11-28
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka Gesellschaft: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže