We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista zákaznického centra s maďarštinou a slovenštinou
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha, Hlavní město Praha
Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mluvíte plynule maďarsky a slovensky? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti a mít zajištěný stálý plat? Baví Vás komunikace se zákazníkem a rádi byste se realizovali v oblasti zákaznické péče? Ano? Skvělé! Pokračujte dál ve čtení.
Co obnáší práce u nás? Jak vypadá náš pracovní den?
• Pracujeme od pondělí do pátku ve směnném provozu. Vaše směny můžou být od 8:00, 9:30 nebo 11:30 a každá trvá 8 hodin. Takže se nemusíte bát práce v noci, nebo o víkendu.
• V našem call centru zpracovává operátor denně cca 10 – 15 hovorů, více než na kvantita je pro nás důležitá kvalita vyřízení každého požadavku.
• Mnoho zákazníků nepotřebuje řešit požadavky telefonicky, komunikují s námi i prostřednictvím emailu nebo chatu.
• Tím, že se jedná o automobilový průmysl, všechna školení nejsou pouze teoretická. Nové modely aut i všechny technologie uvnitř vozu si můžete při školení reálně vyzkoušet a osahat.
Co obnáší práce u nás? Jak vypadá náš pracovní den?
• Pracujeme od pondělí do pátku ve směnném provozu. Vaše směny můžou být od 8:00, 9:30 nebo 11:30 a každá trvá 8 hodin. Takže se nemusíte bát práce v noci, nebo o víkendu.
• V našem call centru zpracovává operátor denně cca 10 – 15 hovorů, více než na kvantita je pro nás důležitá kvalita vyřízení každého požadavku.
• Mnoho zákazníků nepotřebuje řešit požadavky telefonicky, komunikují s námi i prostřednictvím emailu nebo chatu.
• Tím, že se jedná o automobilový průmysl, všechna školení nejsou pouze teoretická. Nové modely aut i všechny technologie uvnitř vozu si můžete při školení reálně vyzkoušet a osahat.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabízíme?
• Prostředí: jste unavení z představy open space pro 150 zaměstnanců? Toho se u nás nemusíte bát, celkem je nás v našem projektu max. 20 přátelských kolegů, kteří jsou vždy ochotni poradit a pomoci.
• Stravenky.
• Multisportkartu: záleží nám na vašem odpočinku a náladě, proto podporujeme váš fyzický relax.
• Neomezené volání a datové tarify za velmi výhodné ceny
• Bonus za doporučení kolegy: doporučením můžete ještě zlepšit atmosféru ve firmě a přilepšit si ke mzdě. Dáváme bonus za doporučení, doporučovat můžete do našeho projektu i do dalších projektů Xerox.
• Prostředí: jste unavení z představy open space pro 150 zaměstnanců? Toho se u nás nemusíte bát, celkem je nás v našem projektu max. 20 přátelských kolegů, kteří jsou vždy ochotni poradit a pomoci.
• Stravenky.
• Multisportkartu: záleží nám na vašem odpočinku a náladě, proto podporujeme váš fyzický relax.
• Neomezené volání a datové tarify za velmi výhodné ceny
• Bonus za doporučení kolegy: doporučením můžete ještě zlepšit atmosféru ve firmě a přilepšit si ke mzdě. Dáváme bonus za doporučení, doporučovat můžete do našeho projektu i do dalších projektů Xerox.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2) nebo Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme?
• V první řadě komunikativního člověka, kterého bude bavit každodenní telefonický kontakt se zákazníkem.
• Fanouška/fanynku automobilového průmyslu, protože o autech a jejich příslušenstvích budete mluvit každý den a pravidelně se budete školit na novinky v oboru.
• Hovory budete odbavovat v maďarštině a ve slovenštině, proto je nezbytné, abyste oba jazyky plynule ovládal/a, a to v mluvené i v psané podobě.
• V první řadě komunikativního člověka, kterého bude bavit každodenní telefonický kontakt se zákazníkem.
• Fanouška/fanynku automobilového průmyslu, protože o autech a jejich příslušenstvích budete mluvit každý den a pravidelně se budete školit na novinky v oboru.
• Hovory budete odbavovat v maďarštině a ve slovenštině, proto je nezbytné, abyste oba jazyky plynule ovládal/a, a to v mluvené i v psané podobě.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2723772
Posting date: 13.9.2016
2016-09-13
location: Karolinská 661/4, 186 00 Praha - Karlín, Praha, Hlavní město Praha Position: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Conduent Czech Republic s.r.o.