We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista zákaznické linky
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
17.10.2016
17.10.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Odbavení příchozích hovorů
• Vyřešení dotazů klientů
• Zpracovávání dat v interním systému
• Pracovní doba 5 dní v týdnu - PO-NE
• Směny plánovány 14 dní dopředu (4x ranní směna, 4x odpolední směna, 2x směna SO nebo NE, 1x noční směna měsíčně)
• Vyřešení dotazů klientů
• Zpracovávání dat v interním systému
• Pracovní doba 5 dní v týdnu - PO-NE
• Směny plánovány 14 dní dopředu (4x ranní směna, 4x odpolední směna, 2x směna SO nebo NE, 1x noční směna měsíčně)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Hlavní pracovní poměr
• Fixní mzda a variabilní složka
• Vstupní a průběžná školení
• Kariérní program pro talenty
• Kariérní růst
• Finanční odměna za doporučení kamaráda (2x 5.000CZK za doporučení nového kolegy)
• Telefonní a datové tarify
• Stravenky
• Flexipassy na služby a produkty
• MultiSport karta
• Občerstvení a nápoje na pracovišti zdarma
• Pravidelné soutěže o hodnotné ceny
• Fixní mzda a variabilní složka
• Vstupní a průběžná školení
• Kariérní program pro talenty
• Kariérní růst
• Finanční odměna za doporučení kamaráda (2x 5.000CZK za doporučení nového kolegy)
• Telefonní a datové tarify
• Stravenky
• Flexipassy na služby a produkty
• MultiSport karta
• Občerstvení a nápoje na pracovišti zdarma
• Pravidelné soutěže o hodnotné ceny
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka?
Prosím zašlete nám Váš životopis na email: [email protected]
Prosím zašlete nám Váš životopis na email: [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme do našeho týmu?
• Aktivní a komunikativní kolegy, kteří mají moderní technologie a mobilní aplikace jako svůj koníček a RÁDI POMŮŽOU.
• Náš ideální kandidát musí být časově flexibilní z důvodů směnného provozu.
• Chuť pomáhat volajícím zákazníkům a nalézat rychlá řešení s cílem na maximalizaci kvality řešení pro zákazníka.
• Čistý trestní rejstřík je samozřejmostí.
• Aktivní a komunikativní kolegy, kteří mají moderní technologie a mobilní aplikace jako svůj koníček a RÁDI POMŮŽOU.
• Náš ideální kandidát musí být časově flexibilní z důvodů směnného provozu.
• Chuť pomáhat volajícím zákazníkům a nalézat rychlá řešení s cílem na maximalizaci kvality řešení pro zákazníka.
• Čistý trestní rejstřík je samozřejmostí.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2724808
Posting date: 14.9.2016
2016-09-14
location: Okres Ostrava Position: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Company: Conduent Czech Republic s.r.o.