We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Specialista péče o zákazníky, 18 000 Kč fix + kvartální bonusy (30%)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2014
01.05.2014
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 18000 Kč/měsíc
18000 - 18000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Komunikace s významnými zákazníky (telefonicky i písemnou formou)
• Řešení reklamací, požadavků a přání zákazníků
• Aktivace kontraktů (aktivace/deaktivace/změny služeb)
• Schopnost poradit a vysvětlit zákazníkovi celý rozsah služeb
• Podpora a úzká spolupráce se značkovými prodejnami a logistikou
• Odpovědnost za dostupnost pro zákazníka (Ring Time) a za spokojenost zákazníka
• Řešení požadavků zákazníků v příchozích a odchozích hovorech
• Administrativní výpomoc
• Řešení reklamací, požadavků a přání zákazníků
• Aktivace kontraktů (aktivace/deaktivace/změny služeb)
• Schopnost poradit a vysvětlit zákazníkovi celý rozsah služeb
• Podpora a úzká spolupráce se značkovými prodejnami a logistikou
• Odpovědnost za dostupnost pro zákazníka (Ring Time) a za spokojenost zákazníka
• Řešení požadavků zákazníků v příchozích a odchozích hovorech
• Administrativní výpomoc
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práci na HPP
• Platové ohodnocení 18 000,- fix + 30% bonusy (kvartální)
• Příplatky za práci v noci a o víkendech
• Nástup od května 2014
• Kratší pracovní úvazek (7,1 hod. denně)
• Práci v nepřetržitém provozu (noční, svátky, občasné víkendy)
• Platové ohodnocení 18 000,- fix + 30% bonusy (kvartální)
• Příplatky za práci v noci a o víkendech
• Nástup od května 2014
• Kratší pracovní úvazek (7,1 hod. denně)
• Práci v nepřetržitém provozu (noční, svátky, občasné víkendy)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Specialista péče o zákazníky.
Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme vhodné kandidáty/ky na pracovní pozici Specialista péče o zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ
• Zkušenosti s kontakty se zákazníky - praxe v call centru či zkušenost se zákaznickým servisem podmínkou!!!
• Znalost práce s počítačem (Outlook, MS Oficce, Internet)
• Výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost vůči stresu
• Schopnost rychle se učit, flexibilita
• Anglický jazyk výhodou
• Zkušenosti s kontakty se zákazníky - praxe v call centru či zkušenost se zákaznickým servisem podmínkou!!!
• Znalost práce s počítačem (Outlook, MS Oficce, Internet)
• Výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost vůči stresu
• Schopnost rychle se učit, flexibilita
• Anglický jazyk výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1711111
Posting date: 8.4.2014
2014-04-08
location: Praha Position: Helpdesk operátor, Telefonní operátor Company: ADECCO spol.s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 18000 - 18000 Kč/měsíc